2020-06-24, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigi1981
Påfallende med alle de nylig opprettede profilene som dukker opp med innlegg etter innlegg med støtte til TH, politi-kritikk, samt en overdreven interesse for å diskutere røde BMWer og tilfeldige fiskere.
Like påfallende er timingen disse påståtte vitnene dukker opp på. Virker nesten som en koordinert greie for å presse kidnappings-teorien tilbake i spill.
Finnes det i det hele tatt oppegående mennesker som unnlater å varsle politiet hvis man ser en bakbundet dame i en bil med maskerte menn? I mitt hode rimer det rett og slett ikke at BEGGE disse kvinnene unnlot å varsle om det de så.

Det er noe merkeligt med vitnene. Ingen av dem nemner at det var halloween, at det kanske var grunnen til masken de så. Nei, de tenkte at det var alvor. Men ringde ikke politiet. Man venter i spenning på neste tips...
Citera
2020-06-24, 22:08
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Jeg vet ikke mer enn at det oppsto knute på tråden i ekteskapet våren 2019, og at de nå er separert. Noen snakker om at han er i Australia, men jeg vet ikke sikkert.
De har jo flere barn sammen. Det må være 40-50 foreldrepar ikke langt fra Kjennveien som kjenner familien og vet om pappa Edw*rd Ju*d er i Norge eller ikke. Går ut fra at barna bor i Kjennveien hos mor (og pt morfar).

Mannens næringsvirksomhet er i alle fall ikke avviklet:

https://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_alle.jsp?kid=20200000060830&sokeverdi=9121578 73&spraak=nb
Senast redigerad av Vossevangen 2020-06-24 kl. 22:13.
Citera
2020-06-24, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KjellMoss
Dette var, og er en helt og totalt nødvendig etterforskning, selvfølgelig er det det! TH MÅ være en del av dette! Ellers ville det jo ha vært helt katastrofe, virkelig...

Problemet er jo bare at metodikken som er blitt benyttet nå har endt i en hel og total katastrofe uansett. Bare i motsatt vinkling, om du skjønner..??

Klokskap og dårskap hånd i hånd.

Syntes at politiet har gjort en god jobb jeg.
Citera
2020-06-24, 22:20
Medlem
Synes ikke det er rart ved at disse to damene ikke har meldt seg til politiet før nå. Det er derimot rart hvis politiet ikke har etterforsket bilen nærmere-prøvd å finne eieren av bilen. Kan vel ikke være så mange bmw x3 som er rød??- gitt at damen har identifisert korrekt merke og type bil.
Når det er sagt, så virker det svært merkelig å bruke så god tid på planlegging- for så å kjøre med offeret sittende i baksetet og selv kjøre rundt med masker på. Fremstår som halloween-relatert.

Og at de selv ikke kobler det til halloween kan være så enkel som at det er to eldre damer uten særlig kjennskap til det?
Citera
2020-06-24, 22:23
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
Var det Toska som bodde hos Skansen før? det var snakk om at en kryptoekspert bodde i ett av nabohusene. Lurer på om politiet nå går inn i feriemodus i 2 mnd, og er det ikke rart at TH kjører på med å både skulle betale resterende kryptokrav på ca. 8 mill EUR og i tillegg være villig til å betale 10 mill til den som kan bidra til at man finner AEH. Det er veldig selvmotsigende. Det ville jo tatt lang tid å overføre 8 mill EUR i monero uansett.

Unnskyld,men jeg forstod ikke helt Skansen? Er det en nabo som heter Skansen,siden det står Hos Skansen -eller skulle det bety På Skansen?
Citera
2020-06-24, 22:31
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Unnskyld,men jeg forstod ikke helt Skansen? Er det en nabo som heter Skansen,siden det står Hos Skansen -eller skulle det bety På Skansen?
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0n0Ln0/ringte-til-anne-elisabeth-hagen-klokken-0948-stusset-over-at-han-ikke-fikk-svar

Altså ditt første alternativ, og ikke hvilken som helst nabo heller.
Citera
2020-06-24, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjellMoss
Veldig mange ting er påfallende i denne saken her! Nesten like mye som at politiet ennå ikke har offentlig etterlyst nær sagt noen ting i den siste tiden.

Nå tar jeg, som en av disse mystiske nye her, og bare plukker frem nattalua mi i mens sier til dere alle, og ikke minst til Haris Hrenovica: Riktig God Natt!

Enig med deg, nå sier vi natta til Haris.

Hans uttalelser i Nettavisen i dag, viser at det mislykkede politiet nå er mest opptatt av sitt eget renommé.

«Politiet hadde flere ulike tilnærminger, men det er ikke alltid politiet kan gå for den løsningen de selv måtte ønske. Oppdraget må utføres. Vi mener, selv om det i media er skapt et inntrykk av at det var en voldsom pågripelse, så var det en pågripelse som gikk veldig raskt, og som ble avviklet uten noen dramatikk, bortsett fra tilstedeværelsen av politiet på den veien i Lørenskog, sa Hrenovica til Nettavisen.

Morsom den om at det ikke var politiet som ønsket beredskapstroppen.

Jeg tipper politiet også gravde hull bak familiens hytte av PR-messige årsaker. (Ev. for å se om TH ble stresset.)

Nå sier vi vel strengt tatt ikke bare natta til ham.

Vi kan vel også si god ferie.

Ett år er gått siden dere fikk bruke alle midler dere ville til å avsløre at TH er GM, og nå ett år senere har dere funnet ut utrolig mye om de ekteskapelige problemene til TH og AEH, men det var vel ikke egentlig det som var oppgaven?

God ferie! Husk maske.
Citera
2020-06-24, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polsmannen2
Når Politiet påstår vi står ovenfor ett drap på åstedet, hvorfor ta med liket? … hvis det da ikke er en reel kidnapping
Hvordan ellers skulle de tjent ti millioner?
Citera
2020-06-24, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Antyder du at Sørlandsbanen som fikk stjålet sin identitet har en slik rød bmw?
Hvis noen finner navnet på Sørlendingene, så har jeg navnet på han med den røde bmw som er reg. Kristiandsand. (Kan være flere bmw x3, men kommer ikke opp andre enn denne)
Citera
2020-06-24, 23:02
Medlem
Labradoodles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Veldig enig med deg. Folk som kjenner AE personlig sier også at hun aldri ville medvirket til sin egen forsvinning på denne måten.

Jeg har hatt tanker om at et av barna kan ha organisert en bortføring for penger med hevn mot TH og økonomisk vinning som motiv, hvor avtalen var at de som tok AE skulle behandle henne pent og slippe henne fri. Så gikk det hele svært galt, fordi de som utførte oppdraget var for brutale. Hun døde, og man bestemte seg for å dysse alt ned helt til politiet begynte å utrede drapsteorien.

Tror heller på en slik teori enn at AE har medvirket.

Da har bistandsadvokaten sagt noen ord:
https://www.rb.no/anne-elisabeth-ville-ikke-onsket-at-privatlivet-hennes-brettes-ut/s/5-43-1332216?access=granted
Citera
2020-06-24, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Bistandsadvokaten til Anne-Elisabeth Hagen, Gard Lier, har tidligere blitt kritisert for å være for passiv. Nå har han uttalt seg til Nettavisen, og det blir (selvfølgelig) ikke godt mottatt! Fordi advokaten ikke sier det man ønsker å høre. Han beskyldes til og med for å være kjøpt og betalt av TH! Er det noen som burde skamme seg, så er det deg!
Dette er nedrig. Men føyer seg inn i rekken av tåpeligheter...

Han uttaler seg om og for en person han ikke kjenner eller aldri har møtt. Hva AEH ville hatt ut i offentligheten vet ingen noen ting om.
Se for deg om hun er kidnappet og i live. Om det er TH som står bak eller ikke har ingenting å si.
Om alt det av private ting mellom henne og mannen, henne og barna eller henne og hvem som helst andre er for alle å se, så tror jeg hun gir faen i om hva som kommer ut, så lenge det bringer henne hjem igjen.

AEH ønsket ikke å forsvinne fra jordens overflate.
Hun ønsket heller ikke å være på forsiden av alle aviser hver dag.

Det er ingen som ønsker sin skittentøys vask ute så alle kan se. Men bringer det henne hjem. Gir det henne rettferdighet og en løsning på hva som har skjedd henne så tror jeg alle med vettet i behold ville sakt seg enige i det.
Citera
2020-06-24, 23:07
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0n0Ln0/ringte-til-anne-elisabeth-hagen-klokken-0948-stusset-over-at-han-ikke-fikk-svar

Altså ditt første alternativ, og ikke hvilken som helst nabo heller.

Takk,forstår-husker ikke alle navn på involverte.Er det et fakta at D Toska har bodd der,eller bare et nytt rykte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in