Citat:
Det kommer ju förmodligen inte bli samma matchbilder mot dessa lag dock, när jag såg Sirius mot DIF så verkar dom ju vilja vara spelförande, om dom nu inte ändrat sig sedans dess, borde öppna upp matcherna lite mer, jag tror absolut inte Bajen kommer spela lika lågt och passivt som mot Gnaget heller.
Det skall bli intressant att se om det blir samma hatstorm mot Tolinsson som det blev mot Da Graca när han var 18-19 år och gjorde lite tabbar. Fan riktigt låg nivå på en del "supportrar" ibland.
Det skall bli intressant att se om det blir samma hatstorm mot Tolinsson som det blev mot Da Graca när han var 18-19 år och gjorde lite tabbar. Fan riktigt låg nivå på en del "supportrar" ibland.
Det är klart det blir annorlunda matcher beroende på vem man möter, samtidigt vet ju även starkare lag att vi inte varit bra på att spela som vi gjort och kan därmed försöka få till samma matchbild.
Dock är det ju ändå betydligt svårare matcher att möta AIK och Peking på förhand än Bois och Mjällby.
Sirius kan ju gå lite hur som helst känns det som, men visst är man orolig där. Torsk där och med två väntade förluster som väntar på det ger verkligen ingen snygg inledning.
Det finns ju en hel del skillnader i Tolinsson mot Da Graca också, den sistnämnde var ju mer kaxig och skulle kunna ta över serien ungefär medan Tolinsson är mer ödmjuk inför uppgiften vilket bidrar starkt till kritiken. Sedan är det givetvis så att Bjärsas insats senast med det misstaget gör sitt till beträffande kritiken mot Tolinssons miss.
Den av mittbackarna som mest glidit undan kritik är ju Calisir.
Jag hävdar ju fortfarande att vad som behövs är en klockren ledare i mittförsvaret, sedan om det blir en Bjärsa som når den nivån igen, en Calisir som når det eller en KDG/Tolinsson som växer ut till det snart vete tusan.
Jag ser ju inte att det blir KDG dock, men det är ju rätt känt här vid det här laget.