Citat:
Ursprungligen postat av
katastrofetanken
Det vet jeg ingenting om, men det ble sagt at det ikke fantes så mange av akkurat denne type bil/farge.
Brukeren -TomHagen- googlet seg fram til en av disse, som ble omregistrert 12.oktober 2018, i Kristiansand. Sikkert bare tilfeldighet, mitt spørsmål var om noen hadde prøvd å finne ut noe om sørlandsmannen eller evt hvem som eier bilen.
Det burde politiet kunne gjøre, finne frem til alle som enten er u besittelse, har vært i besittelse eller leiet en slik bil på dette tidspunkt. Innkalle alle for å avgi DNA prøve, har noen av de vært i kontakt med politiet tidligere, dette er enkle ting og finne ut av iallefall for politiet.
Kanskje er det et blindspor, likevel er det viktig å få sjekket det ut av saken Politiet fremstår som lite troverdig når de har hoppet over dette.
Man kan gjerne tenke at dette ikke er relevant, men det er ikke godt nok. Det nå sjekkes helt ut.
Man kommer heller ingen vei med å få dømt TH når det er så mange tvilsargumenter. Tror vel heller ikke at evnt.kidnappere er så dumme at de kjører rundt i en bil som er så lett og finne ut hvem som eier. Men det er noe her som ikke stemmer.
Kanskje var også dette en villledning, dog sannsynligvis ikke fra TH. Jeg blir også veldig skeptisk når Politiet nå går ut med at de sjekker hytta og område rundt for å finne AEH, denne er ny. Før har de lett ett er bevis. Hvem er personen som har gitt de tipset om at hun er gravlagt der, og som politiet synes er så troverdig at de våger 0 si det som det er.
Er litt tilbake til at det finnes personer som ønsker å ramme TH personlig.Hevn eller hva dette egentlig er? Er intensjonen kort og godt og få buret inne TH resten av livet. Litt nifst. Å ja som andre her påstår man kan heller ikke se vekk fra at et eller flere av barna er involvert, selv om de spiller aldri så uskyldig.