2020-06-24, 15:33
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
13 dagar senare verkar hon dock ha gjort det?

(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

De sista korten i hennes GC-logg är ju från en
utflykt med honom.

Alla som hela tiden har hävdat att hon "bara"
var vän med alla dessa män, som hon postade
foton av som troféer, borde vid det här laget
inse att de hade fel. Men jag har inte sett
att någon av dem erkänt att de har varit
blåögda och naiva. "Man kan faktiskt vara vän
med någon av annat kön" har det skrivits. Ja, det kan man men L visste tydligen inte om det.
"Man kan inte bedöma en människa efter vad
de postar på sociala media". Jo, det kunde
man tydligen om man inte var rädd för att se
sanningen.
Om de hade någon heder borde de be mig om
ursäkt för all skit och allt hat jag har fått ta
emot när jag har skrivit om det jag sett i LWs
GC-loggar. Bara för att de vägrade att inse
sanningen. Men jag förväntar mig ingen
ursäkt av fega strutsar som inte törs se
världen som den är.

Alla dessa män och deras kvinnor är möjliga
GMs. LW lekte med människors känslor. Till
sist stötte hon på någon som inte accepterade
det.
Senast redigerad av gloriouslife 2020-06-24 kl. 15:58.
Citera
2020-06-24, 15:40
Medlem
Honan6s avatar
Någon som har länk till den pdf som innehöll en SD-konstruerad Google Timeline för hans förehavanden den 14 maj och som försvaret menade skulle bevisa SD:s oskuld?

Vad hände med fågelholken som LW gjorde till cachen som skulle placeras vid St Mikaelskyrkan? Framgår det i någon aktbilaga? Den borde ha beslagtagits och sänts för undersökning till NFC.

--------

Länk till inlägg med sammanfattning och länkar till FUP m m
www.flashback.org/sp71691040
Citera
2020-06-24, 15:46
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Jag kan fan inte se någon anledning till att en oskyldig vägrar att lämna ut all information till polisen. Vid ett mindre brott möjligen, men detta handlar om ett mord på en annan människa!
Å andra sidan har jag hela tiden hävdat att man hittat rätt GM. Klart han ljuger och undanhåller!

Inget är ett säkrare bevis på SD´s skuld än denna hysteriska och desperata kakafoni från Sekten, en kakafoni som nu ljuder högre än någonsin.

Det är ENBART i denna tråd där man försöker göra GM till offer och offret till skyldig. I verkligheten så har jag inte hört en enda kommentar om att det råder någon tvekan om VEM/VILKA som är skyldiga och inblandade. Inte en enda tvekan. Nada. Null.

Jag känner mig helt lugn med att åklagarna och Polisen kommer jobba på detta till den dagen LW´s mördare fälls. De har inte jobbat och jobbar stenhårt med detta för nöjes skull! Utanför att de vet vem/vilka som är skyldig/a och inblandade.

Jag föreslår att gärningsmannen/gärningsmännen passar på att njuta av sommaren och friheten, så länge det nu varar... För det lär inte vara för evigt.

#TeamÅsaHiding
Citera
2020-06-24, 15:51
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Någon som har länk till den pdf som innehöll en SD-konstruerad Google Timeline för hans förehavanden den 14 maj och som försvaret menade skulle bevisa SD:s oskuld?

Vad hände med fågelholken som LW gjorde till cachen som skulle placeras vid St Mikaelskyrkan? Framgår det i någon aktbilaga? Den borde ha beslagtagits och sänts för undersökning till NFC.

--------

Länk till inlägg med sammanfattning och länkar till FUP m m
www.flashback.org/sp71691040

Det är inte den här du menar?

https://www.docdroid.net/XfHswnZ/475-orebro-tr-b-2705-18-aktbil-475-pdf#page=10
Citera
2020-06-24, 16:16
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Inget är ett säkrare bevis på SD´s skuld än denna hysteriska och desperata kakafoni från Sekten, en kakafoni som nu ljuder högre än någonsin.

Det är ENBART i denna tråd där man försöker göra GM till offer och offret till skyldig. I verkligheten så har jag inte hört en enda kommentar om att det råder någon tvekan om VEM/VILKA som är skyldiga och inblandade. Inte en enda tvekan. Nada. Null.

Jag känner mig helt lugn med att åklagarna och Polisen kommer jobba på detta till den dagen LW´s mördare fälls. De har inte jobbat och jobbar stenhårt med detta för nöjes skull! Utanför att de vet vem/vilka som är skyldig/a och inblandade.

Jag föreslår att gärningsmannen/gärningsmännen passar på att njuta av sommaren och friheten, så länge det nu varar... För det lär inte vara för evigt.

#TeamÅsaHiding

Så vad var motivet, enligt dina kontakter?
Citera
2020-06-24, 16:32
Medlem
MrBarnabys avatar
Citat:

#TeamÅsaHiding
Låter som ganska svag bevisning, om inget är säkrare än detta.
Senast redigerad av MrBarnaby 2020-06-24 kl. 16:35.
Citera
2020-06-24, 16:42
Medlem
Citat:

#TeamÅsaHiding
Ang det jag fetat:
Däremot kommer dina och dina gelikars utpekande av en odömd person som mördare att vara just för evigt.
Att du däremot skulle bry dig om respekt för svensk rättsordning, det har tråden inte sett enda exempel på.

Du skriver "Nada. Null".
Jag återanvänder dina ord: Det finns i nuläget ingenting som talar för att SD nånsin blir fälld för mordet på LW.
Nada. Null.

Citera
2020-06-24, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Om motorvägsmannen mördade Lena så måste han kvalificera sej till nummer ett som den mest hjärndöda mördaren i svensk historia.

Dom flesta människor i Sverige med en IQ över 43 vet mycket väl att det är förbjudet att gå, cykla,köra moped och köra traktor på våra svenska motorvägar. Alltså det är ett lagbrott som resulterar i ett bötesstraff.

Våran mördare tar alltså den risken att bli stoppad av en polispatrull när han går längs med motorvägen och dessutom med LWs mobiltelefon och ett blodigt mordvapen som han för säkerhets skull har stoppat ner i vit plastpåse enbart för att förenkla arbetet för den patrull som kan komma körandes just då och vid närmare granskning ser en blodig vit plastpåse och en man som bär kläder som med stor sannolikhet är nedsmetat med LWs blod.

Nej du Jokermannen den gubben går inte. Och om jag inte missminner mej helt galet så blev väl motorvägsmannen observerad längs med motorvägen 2 timmar efter mordet på LW.

Eller så är motorvägsmannen han som gör reklam för Ingo bensinstationer Mannen utan lokalsinne.

Eftersom han irrar omkring i över 2 timmar runt brottsplatsen.

Jag har funderat mycket på det här med MVM efter som jag är övertygad om att MVM mördade BO:et bakom Bu-p:et.

Låt säga att MVM blev djupt förälskad i BO:et och att MVM och BO:et inledde en sexuell relation som pågick under en lång tid då allt var frid och fröjd.

Efter som jag är övertygad om att MVM är en inbiten geocachare så tror jag att MVM och BO:et träffades via geocaching-sporten och sedan inledde ett sexuellt förhållande.

Låt säga, att efter det att BO:et och MVM hade haft ett sexuellt förhållande i minst två månader och att MVM var väldigt djupt förälskad i Bo:et, så en dag inträffade det något mycket märkligt.

MVM var ute och geocachade med en polare i skogen och plötsligt fick MVM höra att det prasslade till bakom ett par buskar, MVM smög sig sakta och tyst fram till buskarna där MVM hade hört ljudet komma ifrån.

När MVM kom fram till platsen och försiktigt tittade fick MVM till sin stora förvåning se BO:et ligga där bakom buskarna på en filt tillsammans med en okänd man som BO:et hade pågående sex med.

Det måste i sådant fall ha gjort väldigt ont i MVM när denne gjorde upptäckten.

Låt oss säga att senare på kvällen gick MVM hem till BO:et och konfronterade henne med vad MVM tidigare under dagen fått observerat, men BO:et nekade och sa - nej nej min älskade lille MVM, så skulle jag aldrig kunna göra mot dig, sådan är jag inte, jag älskar ju dig min lille MVM, du måste ha sett i syne och inbillat dig att det var mig du såg.

Låt säga att MVM visste att BO:et ljög MVM rakt upp i ansiktet men lät det vara för att MVM faktiskt älskade BO:et väldigt mycket.

Låt oss säga att efter två veckor gångna var MVM ute i skog och mark på nytt igen tillsammans med sin polare för att geocacha lite grann och plötsligt mitt i allt ihop fick MVM uppleva samma sak som tidigare.

MVM upptäckte BO:et med en okänd man liggandes på en filt bakom buskarna helt naken och att dom hade sex med varandra och då är det ju fullt begripligt att det helt enkelt vred sig av smärta inom MVM och att MVM vid det aktuella tillfället kände att nu hade MVM fått nog av BO:et:s hemskheter och lögner samt svek, och det var då som MVM bestämde sig för att mörda BO:et.

MVM kontaktade sedan huvamannen och bad om hjälp att lura ut BO:et från bostaden och sedan lura med sig BO:et ner till R-vägen och slutligen bakom Bu-p:et där MVM väntade och sedan slog ihjäl BO:et.

Jag är mycket övertygad om att det måste ha gått till på det här sättet och att MVM tillsammans med huvamannen är de två gärningspersonerna som ligger bakom mordet på BO:et.

För att detta tragiska mordfall skall kunna få sin slutliga lösning är det en nödvändighet att polisen och åklagarna slutar upp med att jaga en fullständigt oskyldig familjefar MGM som GM och helt och hållet inriktar sig på att få fast MVM och huvamannen så att de sedan kan dömas i en domstol för de brott som de tidigare begått.

Mvh/ @JokerMannen
Senast redigerad av JokerMannen 2020-06-24 kl. 16:51.
Citera
2020-06-24, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBarnaby
Låter som ganska svag bevisning, om inget är säkrare än detta.

Ett stort tack till dig @MrBarnaby som är den ende i denna tråden som lyckats med att visa att MGM inte är GM. Du gjorde ett suveränt arbete som gick i genom detta och prövade olika möjligher med din egen dator för att slutligen kunna konstatera fakta.

Tack vare dig @MrBarnaby vet vi nu att MGM inte var GM, vi vet att MGM inte kan ha befunnit sig på brottsplatsen vid den aktuella tidpunkten för brottet då MGM har ett vattentätt alibi tack vare att det är bevistat att den gode MGM satt hemma på B-vägen vid sin egen Laptop och öppnade upp ett dokument klockan 23:34:16 - 23:34:17

Snyggt jobbat@MrBarnaby 😄👍

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-06-24, 17:09
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Ang det jag fetat:
Däremot kommer dina och dina gelikars utpekande av en odömd person som mördare att vara just för evigt.
Att du däremot skulle bry dig om respekt för svensk rättsordning, det har tråden inte sett enda exempel på.

Du skriver "Nada. Null".
Jag återanvänder dina ord: Det finns i nuläget ingenting som talar för att SD nånsin blir fälld för mordet på LW.
Nada. Null.

Det finns även vissa i denna tråd som pekat ut fler än en alternativ GM, ibland runt hundratalet, av vilka ett flertal är om inte namngivna så i vart fall identifierbara.
Citera
2020-06-24, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Det finns även vissa i denna tråd som pekat ut fler än en alternativ GM, ibland runt hundratalet, av vilka ett flertal är om inte namngivna så i vart fall identifierbara.
Jaha?
Är dessa undersökta och garanterat alibiserade, för om inte så bör ju de kunna vara gärningspersoner allihop.
Ensamma eller i flock.
Citera
2020-06-24, 17:23
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Jaha?
Är dessa undersökta och garanterat alibiserade, för om inte så bör ju de kunna vara gärningspersoner allihop.
Ensamma eller i flock.
Inget fel i att hålla öppet för alternativ.
Mitt inlägg var menat som motvikt år ditt inlägg där du menar att många pekar ut SD.
Jag menar att inte bara han pekas ut.

För du menar inte att du anser att SD har alibi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in