2020-06-24, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hunterrr
Hunden. Ble den lukket inne på eget rom før eller etter ugjerningen mot AE?
Noen gode forslag?
Vet ikke om det er noe godt forslag, men jeg vil anta at Trim EH passet hunden mens pappa TH slo ihjel mamma AEH.
Citera
2020-06-24, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Nei Akershus, jeg spurte ikke om hvor det står at jeg skreiv at de fant de gjemte papirene, men hvordan du kan si at jeg lyver. Svar på det jeg spør om.
Bare ignorer. De prøver å trigge en til å svare slik at tråden fylles med meningsløst svada, det er ikke første gangen det skjer for å si det sånn.
Citera
2020-06-24, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Kilde til VG: TH skal ha fått panikk etter konflikt i ekteskapet

I følge kilden skal TH ha forklart i avhør at han var redd for å bli kastet ut fra hjemmet.
Derfor skal han ha overført hele huset til seg selv, i følge VGs opplysninger.
Siden huset tilhørte konas såkalte rådighetsdel i felleseiet, var han redd for å bli kastet ut (...) Løsningen ble å føre huset over på seg selv, forklarte han.

På spørsmål fra politiet om hva AEH synes om overføringen, forklarte han at hun hadde full forståelse for at dette ble gjort, får VG opplyst. Samtidig har han sagt at hun ved en anledning nevnte at hun ikke synes det burde være sånn.
VG omtaler mer om dette i morgendagens avis.

Minner meg litt om jemtlandsaken. Der prøvde Svein også å vri det om til at Janne var et troll. At hun hadde holdt pistolen imot han og truet med å skyte han i balla.
Sønnen derimot vitnet om at han hadde hørt at hun ropte au flere ganger, og noe som hørtes ut som at hun ble slepet nedover trappa fra 2 etg til 1 etg, og så hørte han smellet.

mange vitnet om at AE var veldig snill osv, jordnær, så jeg ser ikke at dette kan stemme at TH fryktet dette. Og han hadde jo 60 mill på konto den gang, så hvorfor var han så redd? Jeg har sjekket litt i eiendomsregisteret, og det viser seg at samme dag som dette huset ble overført til han, så ble naboeiendommen 4b overført til bare AE, og tomten på Biri ble overført til bare henne.
Hva skal hun med bare tomten? Hun hadde jo ikke noe penger til å bygge noe der. Virker som en hånlig kald skulder fra TH.
Senast redigerad av Orderud. 2020-06-24 kl. 01:09.
Citera
2020-06-24, 01:04
Medlem
Citat:

I følge kilden skal TH ha forklart i avhør at han var redd for å bli kastet ut fra hjemmet.
Siden huset tilhørte konas såkalte rådighetsdel i felleseiet, var han redd for å bli kastet ut (...) Løsningen ble å føre huset over på seg selv, forklarte han.

På spørsmål fra politiet om hva AEH synes om overføringen, forklarte han at hun hadde full forståelse for at dette ble gjort, får VG opplyst. Samtidig har han sagt at hun ved en anledning nevnte at hun ikke synes det burde være sånn.

De som har fabulert rundt at ektepakt av 1993 ble skrevet på grunn av krav fra bank eller forretningspartnere, må bilegge den idéen nå.

Men TH var altså redd for å bli kastet ut av huset. Det er jo hans versjon av virkeligheten, AEH har ikke lenger mulighet til å fortelle hvordan hun opplevde å miste eierandelen i fellesboligen.

Til dere som klager over ressursbruk, forhåndsdømming, politiets (manglende) kompetanse, politiets angivelige tunnelsyn, politiets prestisje, osv osv.

Denne saken er helt unik, og vekker oppmerksomhet verden rundt. Jeg synes det skal ligge noe prestisje i å få oppklart denne helt spektakulære saken. At hovedmistanken falt på TH da det viste seg at kidnapperne ikke var interesserte i penger, er en selvfølge. En milliardær kan ikke få kjøpe seg fri fra konedrap, det kan vi som samfunn rett og slett ikke tillate. Politiet må ta i bruk det som finnes av lovlige midler for å få oppklart saken. Og saken vil bli oppklart. Det får ta den tiden det tar.

Politiet har satt inn mye ressurser også i andre uoppklarte drap og forsvinninger. Drapssaker blir ikke lenger foreldet. Det tikker stadig vekk inn nyheter om at forsvunne mennesker blir funnet. Hvis det finnes spor så blir de etterforsket og fulgt opp.

Jeg er lei av svartmalingen av politiet. Politiet er ikke synske. De må etterforske ut fra de sporene de har funnet. Det er ingen annen måte å gjøre det på.
Citera
2020-06-24, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ariel70
Bare ignorer. De prøver å trigge en til å svare slik at tråden fylles med meningsløst svada, det er ikke første gangen det skjer for å si det sånn.

Ja, huff, glemmer det av til stadighet. Samme som et par andre har gjort også, prøve å fylle opp med svada.
Citera
2020-06-24, 01:07
Medlem
Citat:
Nei Akershus, jeg spurte ikke om hvor det står at jeg skreiv at de fant de gjemte papirene, men hvordan du kan si at jeg lyver. Svar på det jeg spør om.

Du påstår at politiet fant skilsmissepapirene SOM ANNE HADDE GJEMT. Du har tidligere kommet med kreative forslag om at AEH kan ha gjemt papirene i en bilderamme/tapet fast under et bord. Nå slår du fast at AEH hadde gjemt papirene. Som om dette er en sannhet. Dette, i likhet med gjentatte beskyldninger om psykopati og narsissime, har du ikke dekning for.
Senast redigerad av Akershus 2020-06-24 kl. 01:26.
Citera
2020-06-24, 01:08
Avslutad
Citat:
Tror du skal være litt mer forsiktig før at du angriper på denne måten. Du kommer til å dumme deg loddrett ut for åpen scene, akkurat som de som angrep brukeren agvvv. Husker hvordan Havhest lagde en lang liste med sitat fra agvvv og prøvde å sette han til veggs. 2 andre som også gikk ganske langt. Men så kom det fram da i media det ene og det andre som viste at agvvv faktisk snakket sant. Bl.a dette med hyttetur og detaljer fra innsiden av huset, antall søsken osv osv. Alt stemte.
Jeg oppfatter det som at du er ei jente på kanskje rundt 14, og ikke har så mye erfaring med dine skriverier, så du får være litt unnskyldt. Jeg har vært her i 1.5 år nå på denne tråden, og jeg kan bare si som så mange andre her, Minnimus er en av de med aller størst troverdighet og integritet i denne tråden. Hun uttaler seg ikke som sikker med mindre at det er grunn til det.

Citat:
Her er et eksempel hvor du lyver om meg.
Det du skriver er bare tull. Du blander fakta og rører rundt i grøten din.
Citera
2020-06-24, 01:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ariel70
Klokkerent spikertreff Ariel70
Citera
2020-06-24, 01:12
Medlem
Citat:

Wow!
Dette er meget interessant. Han, mannen med enorme verdier var redd for å bli kastet ut?! Så derfor sørget han for at hun etter flere års ekteskap skulle bli sittende igjen med lite/ingenting. Jo mer jeg hører om TH og hans atferd, desto mer kvalm blir jeg av ham. Fatter ikke at AEH klarte å holde ut med ham i så mange år. Disse opplysningene gjør meg overbevist om at han på en eller annen måte er ansvarlig for dette, men vi mangler så langt håndfaste bevis. Håper noen snart står frem og gir AEH den rettferdigheten hun fortjener.
Citera
2020-06-24, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Her er et eksempel hvor du lyver om meg.
Det du skriver er bare tull. Du blander fakta og rører rundt i grøten din.

Jukser for å få kabelen til å gå opp. For åpen scene. Noen av gruppas medlemmer jubler og fniser av begeistring. Andre har skjønt at det på tide å slutte å mate trollet..
Citera
2020-06-24, 01:35
Medlem
Virker som TH sin strategi har vært å utsulte AEH økonomisk. Huset er en ting, men hva med dagligdags komfort? Sikkert vært tynt med det, tross en ovn til 70.000 og en Syden-tur i ny og ne.
Citera
2020-06-24, 01:42
Medlem
Ja, han virker som en svært usympatisk mann. Mer opptatt av å bygge «verdier», og mindre opptatt av menneskene rundt seg. Tenk å behandle et menneske så dårlig? Fullstendig blottet for empati.
Jeg håper så inderlig at noen med kjennskap til saken står frem og gir AEH den rettferdigheten hun fortjener. Hvis noen som leser her, vet noe, så håper jeg du velger å stå frem. 🙌
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in