Citat:
Nu kan jag inte fallet med balkongflygaren så bra, men som jag mins det
så va både hon och hennes man på plats i lägenheten.
Jag får nog ansluta mig till dom som inte riktigt förstår hur Hiding tänker här.
Om jag inte minns helt fel så sa rättsläkaren att tre slag va dödande, samt att
hon kanske va vid liv i upp emot 1tim efter angreppet.
Det skulle kunna tyda på att mordvapnet inte va så effektivt för det ändamålet.
Med tanke på det utdragna tidsförloppet med skriken kanske det krävdes "minst" 17slag.
Dålig planering eller ingen alls kanske.
Det utdragna tidsförloppet skulle också kunna tyda på en svagare person, en
kvinna möjligen.
så va både hon och hennes man på plats i lägenheten.
Jag får nog ansluta mig till dom som inte riktigt förstår hur Hiding tänker här.
Om jag inte minns helt fel så sa rättsläkaren att tre slag va dödande, samt att
hon kanske va vid liv i upp emot 1tim efter angreppet.
Det skulle kunna tyda på att mordvapnet inte va så effektivt för det ändamålet.
Med tanke på det utdragna tidsförloppet med skriken kanske det krävdes "minst" 17slag.
Dålig planering eller ingen alls kanske.
Det utdragna tidsförloppet skulle också kunna tyda på en svagare person, en
kvinna möjligen.
Du tror på en kvinna som mördaren i detta fallet, mycket egendomligt tycker jag.
Jag tror väldigt mycket på att huvamannen och MVM hjälptes åt att mörda BO:et bakom Bu-p:et.
Huvamannen lurade ut BO:et från bostaden och sedan lurade med sig BO:et ner till R-vägen och slutligen bakom Bu-p:et där MVM väntade och sedan slog ihjäl BO:et, jag tror inte att det kan förklaras mycket enklare en så.
Jag tycker också att det är högst egendomligt att polisen och åklagarna inte har engagerat sig mer i dessa två personer, dvs. huvamannen och MVM, hade dom gjort det så hade enligt mig fallet varit löst nu.
Att fortsätta med att jaga en fullständigt oskyldig familjefar [MGM] håller inte i detta fallet, Den gode MGM har ju dessutom ett alibi för mordkvällen 23:34:16 - 23:34:17 vilket klart och tydligt styrkt att MGM inte befann sig på brottsplatsen vid den aktuella tidpunkten för brottet bakom Bu-p:et.
Jag tror också att BO:et kände både huvamannen och MVM mycket väl och mycket troligt är att dessa personer finns i den stora Geocaching-kretsen där BO:et höll till dagligen och även på nätterna. Jag tror också att BO:et har haft sex med både huvamannen och MVM många gånger.
Mvh/ @JokerMannen