2020-06-23, 16:43
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrodynamik
Det stämmer nog och det handlar nog om något på samhällsnivå. Att det är internt, måste det ju vara kanske är ett kallt krig som pågår som vanliga människor inte känner till. Det är svårt att säga vilka de är och vad de vill. Det jag utgår ifrån är andras historier och min egen, utifrån det har jag märkt är att de vill att man ska bli arg.

Vad händer när man blir arg? Man får mer adrenalin i kroppen och blodtillförseln ökar till muskler och frontalloben vilket hämnar förmågan att tänka logiskt och ta bra beslut.

Varför vill de ha den här typen av respons? Manipulera beslutstagande? Bra sätt att manipulera den stora massan? Krigföring där man får individer att begå självmord självmant? Vilket måste vara smidigare än en atombomb. Eller en tidsparadox vad vet jag...

Det mest pragmatiska för ens egen del är att fundera över vad som händer om man väljer att inte bli upprörd? Läggs hela projektet ner?

Trauma-baserad mind control baseras i det du säger - att hitta "triggers" för att framkalla starka känslor genom (dåliga) minnen eller uppfattade hot (riktiga eller inbillade). Att göra någon arg är snabbspår i psykologiska operationer - det finns få saker som ilska att motivera personer att agera & då agera irrationellt & utanför karaktär (psykologiska basprofil). Andra känslor som de facto manipuleras är kärlek. Därför är familj, vänner & partners mycket effektiva inte bara att de kan trigga men också att de känner måltavlan oftast väl. Det blir ett fängelse till slut där sociala kretsen med främlingar som försöker trigga en. Därför leder det till isolation då ingen kan trigga en hemma (om en bor själv). Det värsta vore ju att bo med andra som du inte känner. Det är väldigt uppenbart att de kontaktar folk i förväg.

Det finns säkert filosofiska & spirituella meningar i att lära sig att inte bli triggad till oönskade känslor. Men om en är en känslomässig person som också är högkänslig (ca 20% av befolkningen är högkänsliga) så blir det ett heltidsjobb att ignorera alla triggers. 80% av befolkning förstår inte då de inte är högkänsliga & därmed förstår de inte hur förstörande deras handlingar är.
Citera
2020-06-23, 16:57
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Trauma-baserad mind control baseras i det du säger - att hitta "triggers" för att framkalla starka känslor genom (dåliga) minnen eller uppfattade hot (riktiga eller inbillade). Att göra någon arg är snabbspår i psykologiska operationer - det finns få saker som ilska att motivera personer att agera & då agera irrationellt & utanför karaktär (psykologiska basprofil). Andra känslor som de facto manipuleras är kärlek. Därför är familj, vänner & partners mycket effektiva inte bara att de kan trigga men också att de känner måltavlan oftast väl. Det blir ett fängelse till slut där sociala kretsen med främlingar som försöker trigga en. Därför leder det till isolation då ingen kan trigga en hemma (om en bor själv). Det värsta vore ju att bo med andra som du inte känner. Det är väldigt uppenbart att de kontaktar folk i förväg.

Det finns säkert filosofiska & spirituella meningar i att lära sig att inte bli triggad till oönskade känslor. Men om en är en känslomässig person som också är högkänslig (ca 20% av befolkningen är högkänsliga) så blir det ett heltidsjobb att ignorera alla triggers. 80% av befolkning förstår inte då de inte är högkänsliga & därmed förstår de inte hur förstörande deras handlingar är.

Jag har hört flera historier om att det upplevs som att nya personer blir kontaktade med konstiga rykten om en själv, jag har själv upplevt det. När jag väl analyserade och tänkte om hela situationen så förstod jag att de vill bara att man ska uppleva det som att alla är ute efter en, även fast det inte är så, vilket verkar vara ett sätt för dom att skapa ilska och handlingstagande.

Nej det är inte lätt att ignorera det hela och leva som om man inte blir utsatt för allt elände. Men man kan se det som i Saw, hugg av dig foten eller dö. Fast på en emotionell nivå.
Citera
2020-06-23, 17:20
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrodynamik
Jag har hört flera historier om att det upplevs som att nya personer blir kontaktade med konstiga rykten om en själv, jag har själv upplevt det. När jag väl analyserade och tänkte om hela situationen så förstod jag att de vill bara att man ska uppleva det som att alla är ute efter en, även fast det inte är så, vilket verkar vara ett sätt för dom att skapa ilska och handlingstagande.

Nej det är inte lätt att ignorera det hela och leva som om man inte blir utsatt för allt elände. Men man kan se det som i Saw, hugg av dig foten eller dö. Fast på en emotionell nivå.

Därav nämnde jag i gårdagens inlägg "Behaviour/Belief Modification". Det är som sagt svårt att spika EXAKT vad det är vilket kanske inte är viktigt men alla är överens om att det är oönskat, livsfarligt & destruktivt. En måltavla är resultatet av många människors handlingar - frågan är varför dessa människor deltar i något som uppenbart skadar en person emotionellt, fysiskt, ekonomiskt, yrkesmässigt etc. - där har vi det som egentligen är riktigt intressant. De fattar inte att deras tystnad är resultatet av hur denna operation är designad - alltså är de indirekta måltavlor som delar ansvar med de som styr & anordnar operationen.

Jag kan garantera dig att INGEN människa på denna jord vill bli ruinerad & speciellt då utan att ens veta anledningen & hur ens framtid ser ut. Det leder onekligen till nedstämdhet & depression hos en vanlig individ. Jag garanterar också att alla utsatta väntar med att polisanmäla de ansvariga & gå till media - det är ett "Zero-Sum Game" där alla förlorar förutom måltavlan när det avslöjas.
Citera
2020-06-23, 17:32
Medlem
Citat:
Vad menar du exakt? Jag har läst på om det. Utsatt för det.
Vad var det som skedde? Förklara gärna i led hur allt som hänt dig hänger ihop med gang stalking, sedan är du säker att det inte bara är inbillningar?
Om det nu är sant varför tror du dem är ute efter just dig? Höger-extrema åsikter? Vet du någon hemlig grej som absolut inte får komma ut?
Citera
2020-06-23, 17:40
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrytoStocker
Vad var det som skedde? Förklara gärna i led hur allt som hänt dig hänger ihop med gang stalking, sedan är du säker att det inte bara är inbillningar?
Om det nu är sant varför tror du dem är ute efter just dig? Höger-extrema åsikter? Vet du någon hemlig grej som absolut inte får komma ut?

Kort svar: Kolla mina tidigare inlägg. Det är inte inbillat vilket är enkelt att tro om du inte kan djup historia inom specifika områden där det här kommer ifrån. Det finns 100-tals stora som små grupper globalt som kan sysslar med vad "Gang Stalking"-begreppet online pekar på. När jag får upprättelse hos t.ex polisen eller media så lovar jag er att jag informerar er med namn på vilka det är & vilka som deltagit i mitt fall.
Citera
2020-06-23, 17:44
Medlem
Citat:
Kort svar: Kolla mina tidigare inlägg. Det är inte inbillat vilket är enkelt att tro om du inte kan djup historia inom specifika områden där det här kommer ifrån. Det finns 100-tals stora som små grupper globalt som kan sysslar med vad "Gang Stalking"-begreppet online pekar på. När jag får upprättelse hos t.ex polisen eller media så lovar jag er att jag informerar er med namn på vilka det är & vilka som deltagit i mitt fall.
Har det hänt något nyligen? Kan tänka mig att det varit en psykisk tortyr detta
Vad är den mest obehagligaste situationen du varit med om under denna tid?
Citera
2020-06-24, 08:43
Medlem
Citat:
Det här är ett fall av "Gang Stalking" men flesta fall ser inte ut såhär direkt, uppenbart & dramatiskt: https://youtu.be/CcaFh1Q7eyg

Har du någonsin blivit kontaktad av dessa "evil overlords"? De har börjat kontakta mig nu. 2 ggr hittills. Det är rätt så läskigt att svara på deras telefonsamtal. Tror det kommer komma en dag där de plockar upp mig för att prata f2f. Kan det komma att hända? Jag brukar tänka att man ska förvänta sig det värsta och hoppas på det bästa.
Citera
2020-06-24, 08:49
Medlem
Citat:

En användare här på flashback, när jag skrev med han privat, sade följande:

"Om du vill tro att de är reptiler, satanister, att du är den enda måltavlan i hela världen eller att de vill rekrytera dig så får du tro det"

Utan att jag ens har nämnt något om det, så råkade vederbörande veta exakt det vad jag trodde. Du verkar tro själv att de är satanister, så han kanske menade något med det. Så jävla mysko det är med hela det här.

Kan berätta i detalj exakt vad de sa på mina telefonsamtal på PM när jag har fixat 50 inlägg. De hintade och så har min omgivning börjat hinta på att jag/vi lever i en matrix/datorspel. Förmodligen är det så allt detta är möjligt. Kan inte tänka mig något annat.
Citera
2020-06-24, 09:22
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontorjavel
Har du någonsin blivit kontaktad av dessa "evil overlords"? De har börjat kontakta mig nu. 2 ggr hittills. Det är rätt så läskigt att svara på deras telefonsamtal. Tror det kommer komma en dag där de plockar upp mig för att prata f2f. Kan det komma att hända? Jag brukar tänka att man ska förvänta sig det värsta och hoppas på det bästa.

Hur vet du att det är en overlord som ringer? Presenterar den dig så? Hur länge pågår samtalen och vad brukar ni prata om?

Edit: never mind sista frågan. Missade att de antyder att vi lever i filmen Matrix.
Senast redigerad av Clay Allison 2020-06-24 kl. 09:24.
Citera
2020-06-24, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Hur vet du att det är en overlord som ringer? Presenterar den dig så? Hur länge pågår samtalen och vad brukar ni prata om?

Edit: never mind sista frågan. Missade att de antyder att vi lever i filmen Matrix.

Hahah, kan förklara mer på pm. De har varnat mig, implicit och explicit, att inte skriva på flashback. De ringer och pratar om att jag måste "stop staring at those fake numbers".
Citera
2020-06-24, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison

De finns en väldigt populär teori om att vi lever i en datorsimulation, skapad av utomjordingar, och att allt vi ser är egentligen bara 1 och 0. De verkar antyda på det. Det är min tolkning. Telefonsamtalen är sjukt konstiga, jag hinner inte säga något före de lägger på. De är kvinnliga röster, i amerikansk respektive brittisk dialekt.
Citera
2020-06-24, 12:05
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontorjavel

Jag vet att frågan inte var riktad till mig men jag svarar ändå då jag själv är utsatt. Nej de kontaktar aldrig en på ett uppenbart sätt som går att bevisa. Det är alltid på ett sätt där det uttrycks som inbillning hos den utsatta om man försöker förklara vad som händer. De ler tex konstigt i rulltrappan som går åt andra hållet etc.

De har teknik som kan göra så att man hör saker som bara en själv hör. Känns lite som vibrationer typ. I början brukar det vara folk som faktiskt pratar med en då de tycker att det är roligt att driva med folk som inte vet vad det är än. Sen när man fattar vad det handlar om så brukar det tona av, nästan som att de tycker att det är lite pinsamt typ. De kommer aldrig prata med dig personligen och om du råkar "ta fast" en av dem så blir det problem för dem och deras rutin.

Om du är utsatt så pratar de med dig i ditt huvud och de ringer inte, men det kanske känns bättre att intala sig att det är någon som ringer... Att de driver om att du skulle leva i någon form av dataspel låter som något de skulle göra, det är i början som de driver och skojar som mest. De sa att jag inte för söka om det här på internet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in