2020-06-23, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Jeg tror forholdene som ex svogeren har snakket med politiet om er nyere enn fra 60-70 tallet.

Det er faktisk ingen av oss som vet hva svogeren har fortalt. Og hva vet vi om hvilke motiver denne svogeren har?
Citera
2020-06-23, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polsmannen2
Tror det blir løsning, det er sansynligvis minst 2 GM og en vil nok dele noe med noen i fylla med tiden.

2 gjerningsmenn som kan leve godt av utpressing av TH resten av livet. Jaggu har fyren tatt sjanser. Til og med jeg hadde kanskje brukt dette til å presse penger av TH hver gang jeg trengte noe.
Citera
2020-06-23, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigi1981
Hva?? Trodde politiet var totalt innkompetente og ikke hadde så mye som et eneste indisium mot TH 😆

Utrolig at såpass mange sliter med å forstå at vektingen av de ulike hypotesene bestemmes av hva politiet finner av informasjon gjennom etterforskningen.

Ganske tydelig at politiet er på rett spor her. Etterforskningen har etter alle solemerker vært meget grundig. Forhåpentligvis går det mot tellende resultat iform av en tiltale.

Åtale blir det uansett, men kanske også en ny pågripelse? Nye bevis på bordet, og ny statsadvokat. Undrer om Holden skal anke beslutningen om ransakelse?
Citera
2020-06-23, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsten76
Åtale blir det uansett, men kanske også en ny pågripelse? Nye bevis på bordet, og ny statsadvokat. Undrer om Holden skal anke beslutningen om ransakelse?

Hallo, folkens. Dette er bare tingretten, igjen. Som mener at politiet må få lov å lete etter bevis.
Citera
2020-06-23, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Hytta har adresse Drugaveien 438, og AEs tomt er rett ved siden av og ville fått adresse 436 ved bygging av hytte. Trykk på "hybrid-knappen for å se tomtinndeling.
https://kart.1881.no/?query=Drugavegen%20438,%20Biristrand

Drugaveien 436 Biristrand är inte utsatt på Googles karta.
Kan det vara 434?
Citera
2020-06-23, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Hallo, folkens. Dette er bare tingretten, igjen. Som mener at politiet må få lov å lete etter bevis.

Tja. Tror en ny pågripelse fort kan komme. Spent på om Holden anker undersøkningen som nå pågår.
Citera
2020-06-23, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
2 gjerningsmenn som kan leve godt av utpressing av TH resten av livet. Jaggu har fyren tatt sjanser. Til og med jeg hadde kanskje brukt dette til å presse penger av TH hver gang jeg trengte noe.

Rimelig klønete med en formue på nesten 2Mrd å hyre inn noen å gjøre en slik jobb? Ingen i denne verden med litt bare litt mellom ørene ville gjort det!

Minst 2 GM mener jeg er en som kjører bil og holder utkikk samt en som skal hente AH, eller to som henter AH og en holder utkikk.
Citera
2020-06-23, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Drugaveien 436 Biristrand är inte utsatt på Googles karta.
Kan det vara 434?

Nei. Drugaveien 436 eksisterer ikke. Tomten ville fått tildelt den adressen ved bygging av hytte. Trykk på linken så ser du Drogaveien 438 og 434. Drugaveien 436 blir altså midt mellom disse to.
Citera
2020-06-23, 17:32
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polsmannen2
Finner de eventuelt noe der (som jeg tviler på) må det være plantet for å ramme TH. Heller nok mer på at det er rent psykologisk spill fra Politiets side.

Men i alle dager. Mener du det du skriver her? Plantet???
Citera
2020-06-23, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg tror svaret er like enkelt som det er ubehagelig. Alle oppringingene var forsøk på å spikre fast jobb-alibiet hans. Åtte ganger spikret han det fast.

Og hans forsøk på å bevise sin bekymring. Åtte ganger beviste han at han var bekymret for AEH.

Men han forstår ikke hvorfor politiet ikke tror på ham.

Jeg tror hvis vi hadde kjørt dine antagelser og meninger gjennom en assosiasjon- og profiltest som FBI eller andre kjører for å avdekke dypere sinn, hadde resultatet vært skremmende. Hvis Tom Hagen tenker som deg så ja, er han en syk mann men jeg tror dessverre det er bare deg.
Citera
2020-06-23, 17:35
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Politiet sier nå på nyhetene at de søker etter AEH på eiendommene. De har også sagt at den antatte forbrytelsen har vært planlagt måneder før det skjedde. Da kan vi altså fastslå at politiet står helt fast.
Trist for familien.

Kan du skrive ut resonnementet ditt helt ut? For nå følger jeg deg ikke helt.
Citera
2020-06-23, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Men i alle dager. Mener du det du skriver her? Plantet???

Hvis saken er å ramme TH, så ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in