2020-06-23, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Det trodde man inte om M@rtin St@nm@rck. Alla som hängde runt honom efter Ladies Night gjorde väl dock att han fick hybris och trodde att han kunde plocka för sig som han ville.
E detta något du vet säkert.
Citera
2020-06-23, 15:07
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
"Underhållningprofil" känns inte som någon artist eller programledare, knappast komiker heller. Om media nu följer sin gängse mall för hur man hittar på dessa rubriker. Sannolikt inte någon som jag ens vet vem det är.

Tycker alltid du är snabb med att konstatera detta men att du i stort sett alltid visar dig ha fel.
Citera
2020-06-23, 15:09
Medlem
Citat:
"Underhållningprofil" känns inte som någon artist eller programledare, knappast komiker heller. Om media nu följer sin gängse mall för hur man hittar på dessa rubriker. Sannolikt inte någon som jag ens vet vem det är.

Självklart. Mallen frångås aldrig. Någonsin.
Citera
2020-06-23, 15:10
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker
Tycker alltid du är snabb med att konstatera detta men att du i stort sett alltid visar dig ha fel.
Du menar att jag egentligen alltid känner till den utpekade? Vi får väl se. Vad är din gissning?
Citera
2020-06-23, 15:11
Medlem
Citat:
Det trodde man inte om M@rtin St@nm@rck. Alla som hängde runt honom efter Ladies Night gjorde väl dock att han fick hybris och trodde att han kunde plocka för sig som han ville.

Stjärna, han också. Ingen profil.
Citera
2020-06-23, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Har flashbacks detektiver blivit sämre? sånt här brukar väl läcka ut snabbt?

Egentligen är denna tråd döfödd, då vi redan fått veta att det handlar om en "nöjesprofil" och inte en "stjärna". Då är namnet helt okänt, och allmänintresset saknas. De enda som är "intresserade" är de medarbetare på MSMs annonsavdelningar som har till uppgift att räkna antal klick.
Citera
2020-06-23, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Är du bakom flötet. Det har ju framkommit vem det är. Läs stoppa pressarna. David Hellenius.

Lugna ner dig. Det har inte framkommit alls - släng inte med att kalla andra korkade när du inte ens kan läsa.
Citera
2020-06-23, 15:39
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Du menar att jag egentligen alltid känner till den utpekade? Vi får väl se. Vad är din gissning?

Min uppfattning är att det var som du påstår för ca 5 år sedan. Numer tycker jag inte att media slår sig på bröstet för mycket om personen i fråga inte är känd på riktigt.

Finns ju andra trådar samt statistik att gå på men vem utav oss orkar kolla upp sånt.

Min tanke är att denne person är verkligt känd utav folket. Vill inte spekulera mer precist då det känns omoraliskt
Citera
2020-06-23, 16:00
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker
Min uppfattning är att det var som du påstår för ca 5 år sedan. Numer tycker jag inte att media slår sig på bröstet för mycket om personen i fråga inte är känd på riktigt.

Finns ju andra trådar samt statistik att gå på men vem utav oss orkar kolla upp sånt.

Min tanke är att denne person är verkligt känd utav folket. Vill inte spekulera mer precist då det känns omoraliskt
Vad var det dom kallade den där bögen på TV4 som var någon slags sminkör eller liknande. Han var väl också någon slags "profil".
Citera
2020-06-23, 16:00
Medlem
Citat:

Det där var ingen dum spekulation alls, att han flörtar med damer hit och dit vet jag med 100% säkerhet men är det han rör det sig förmodligen om en förvirrad meetoo flicka som tänjt rejält på begreppet våldtäkt och på sin höjd sagt något i stil med: "tihi, jag vet inte om jag vill, tihi, jag är ju gift, tihi" och sen blev lite ledsen när Martin inte hörde av sig.

Vad har du för källa?
Citera
2020-06-23, 16:02
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Vad var det dom kallade den där bögen på TV4 som var någon slags sminkör eller liknande. Han var väl också någon slags "profil".

Men är vi där nu igen? Samtliga bögar torde väl ha "alibi", åtminstone i det här fallet?
Citera
2020-06-23, 16:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Men är vi där nu igen? Samtliga bögar torde väl ha "alibi", åtminstone i det här fallet?
Absolut. Vi diskuterade mer innehållet i begreppet "profil" & hur känd man måste vara för att få den benämningen.

För den där TV4-bögen tror jag var "profil", men jag hade definitivt aldrig hört talas om honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in