Citat:
Ursprungligen postat av
Monockel2017
Nu måste det väl ändå vara Lasse K som åker dit!
Nja, han har redan varit i ropet och gått vidare. Tror inte det ger något ramaskri direkt. Tror meR någon helt otänkbar, när började M**cus O kommentera i Nyhetsmorgon?