Citat:
Ursprungligen postat av
Ariel70
Så argumentet er at det finnes ingen sak fordi det ikke nådde avisa. Og om den hadde nådd avisa, ville neste argument vært at den kan ikke ha vært så alvorlig siden det ikke ble fengselsstraff av det, den som rapporterte om hendelsen løy, GM ble provosert osv. Det er ganske forutsigbart.TH har ikke leid profesjonelle for så å få dumpet AEH på hytta si. Jeg håper at de også leter etter noe annet som kan gi resultater, og at de leter andre steder. Men uansett tror jeg ikke man finner noe lik etter så lang tid, ikke når man ser på måten dette har blitt gjort på.
Jeg skriver at jeg tviler på alvorlighetsgraden av denne hendelsen. Jeg mener videre at, hvis det hadde vært en alvorlig hendelse, så ville dette bitt omtalt i lokalavisen. Politiet har nå etterforsket denne hendelsen i tre uker. Ikke et pip om det i media. Og som jeg har skrevet tidligere: Hadde politiet funnet noe graverende, så hadde dette forlengst vært omtalt i media.
For øvrig synes jeg du bør varsle politiet om at de bør innstille videre etterforskning på Biri og Kvitfjell. I følge tidligere innlegg, så har vel du mer enn at antydet at M. Win*ger, eller var det kanskje vennen hans, har "sett" at AEH er dumpet utenfor Drøbakk.
Det enkleste hadde kanskje vært å konsultere en "dyretolk". "Dyretolken" kan jo ta en prat med AEHs hund - og vips så hadde saken vært oppklart!