2020-06-22, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Varför vill du veta? Nej den är inte öppen. Hon mår inte bra. Självklart låsta dörrar.

Öppen inledningsvis när åklagaren går igenom yrkanden o så, sen stängs rätten för allmänheten när förhör o så hålls
Citera
2020-06-22, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermannen
Mannen, hans bror och morföräldrar finns på foto på mammans fb.

Ser ut som en typisk resandesläkt. Mannens två morbröder dog unga vid 35 resp 51 års ålder.

Var de missbrukare ?

Vad heter mamman?
Citera
2020-06-22, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfitkappa
När är rättegången? Är den öppen för allmänheten?

Den är öppen inledningsvis när rätten ropar ut målet. Alla får vara med inledningsvis när åklagaren kort berättar vad som har hänt o vad åklagaren yrkar att hon ska dömas för o försvarets inställning till yrkandet. Sen när det är förhör o mer sånt, så stängs rättegången för allmänheten. Åklagarens utveckling av åtalet lär också vara inom stängda dörrar, då åklagaren i samband med det kommer visa upp de filmer/bilder som är inspelade på sexövergreppet, o självklart blir det ocensurerade versionen, så rätten får en helhet. Sånt är sekretess, så då är rättegången inom stängda därrar. Eller nu blev jag lite halvt osäkert hur länge rättegången är stängda dörrar. Nog när barnförhöret spelas upp o så, men om det är stängda dörrar när kvinnan berättar vet jag faktiskt inte. Det hon säger kommer ändå stå i den offentliga domen så.
Citera
2020-06-22, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets123
Vad heter mamman?

Carita Löf
Citera
2020-06-22, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimjong2020
Carita Löf

Aj, vad dum jag är. Jag trodde du menade Caritas mamma och att det fanns mer bilder där.😂
Citera
2020-06-22, 22:14
Medlem
Citat:
Aj, vad dum jag är. Jag trodde du menade Caritas mamma och att det fanns mer bilder där.😂

Ops, trodde du menade mamman, alltså våldtäktsåtalade mamman xd
Citera
2020-06-22, 22:16
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Din idiot hon är sjuk i hela huvet. En Pedofil m fattar du eller``??

Ehm. Okej?
Citera
2020-06-22, 22:24
Medlem
Häktningsframställningen (?) var för sjuk för att jag skulle orka läsa detaljerna.

Förstår jag det rätt som att de äldre hon fotograferat nakna är personer hon har haft att göra med via sitt jobb? Brukare inom vården?

Sorry om det varit uppe. Jag har dålig täckning just nu och inte riktigt möjlighet att söka i tråden.
Citera
2020-06-22, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrilurr
Häktningsframställningen (?) var för sjuk för att jag skulle orka läsa detaljerna.

Förstår jag det rätt som att de äldre hon fotograferat nakna är personer hon har haft att göra med via sitt jobb? Brukare inom vården?

Sorry om det varit uppe. Jag har dålig täckning just nu och inte riktigt möjlighet att söka i tråden.

Ja, två äldre brukare då CA börjat fråga efter material med äldre i sexuella situationer. Så det var en situation som i vart fall inte hann eskalera fullt ut med kiss och dildos😫
Citera
2020-06-22, 22:33
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyjamashjalten
Under vilken sten har du legat gömd?!
De finns.... inte i den utsträckning som män, men de finns.
Det finns flera fall länkade här i denna tråd. Bara att läsa igenom.

Ja men är det inte i så fall kvinnor som säljer sina barn eller andras och deltar på olika sätt för att tjäna pengar? De kvinnor som faktiskt är pedofiler för sin egen skull utan pengar inblandade måste ju vara extremt ovanligt. Skulle bli förvånad om ens en av hundra givet den definitionen av pedofil är kvinna. Jag har aldrig hört talas om ett sådant fall men länka gärna om du nu är så säker.

Fall med skollärarinnor som har sex med unga tonårspojkar osv. är ju kanske inte så lämpligt men är ju något annat liksom....

Observera att jag inte försöker försvara den här Lööf. Häng i närmsta träd är min lösning som alltid.
Senast redigerad av Tercio 2020-06-22 kl. 22:42.
Citera
2020-06-22, 22:52
Medlem
Lazermannens avatar
Citat:
Vad heter mamman?

Pedo-mannens mamma heter An*eli B*rger. Finns foto med peddot på hennes fb-sida.

De poserar vid 2 gravstenar.
Citera
2020-06-22, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermannen
Pedo-mannens mamma heter An*eli B*rger. Finns foto med peddot på hennes fb-sida.

De poserar vid 2 gravstenar.

Sorgligt att ha en son som är pedofil, tragisk läggning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in