Citat:
Ursprungligen postat av
Minnimus
Jeg bor ikke så veldig langt borte, og hvis jeg husker riktig så var det Kornblomst som spurte meg om det fortsatt pågikk politisøk på eiendommen. Jeg kjørte innom for å sjekke om det var tegn til aktivitet. Noe det ikke var. Hvis du finner det mistenkelig, så deg om det. Jeg har flere kilder til informasjon, men ingen av dem overvåker eiendommen kontinuerlig.
Mange blir fanget inn av alle bombastiske påstander,det er litt skremmende å oppleve.
Bare det at du bombastisk påstår at denne x-svogeren aldri hadde noe som helst personlig motiv,for alt han kom med i podcasten -er jo tankevekkende.
Kun hans aller nærmeste kan vite sånt (og ikke alltid de en gang.)
Blir skeptisk til folk som er så bombastiske,og tydelig er sensasjons jegere -som er ute etter å være den første til å spre info. Det handler om troverdighet og pålitelighet -begge deler trenger man for å ha tillit til infoen du serverer.
Om kildene er kun naboer ,gml.kollegaer,venn av venn av bekjent,fjerne slektninger -så kan de ikke vite hva de involverte virkelig føler og kjenner. Altså f.eks. om det ligger personlige motiver i det de foretar seg.
Det er så skikkelig ekkelt å få mistanker om at politiet er enda verre enn jeg trodde,om en der gir deg info.Men poenget med det er uforståelig,så tror det ikke.
Slærvekjerringer finnes jo i begge kjønn,og i mange miljøer.
Fakta som er bekreftet, er det jeg trenger for å tro på påstander om andres indre liv.
Det mangler her.