Citat:
Ursprungligen postat av
MartinDahlinsMamma
Att man saknar Cmore. Vissa kritiserade deras sändningar ifjol och var nöjda över att det skulle komma nåt nytt.
Själv var jag mer inne på att all förändring inte är en bra förändring...
Det har verkligen varit uselt, förvisso har jag vad jag kunnat läsa mig till varit tämligen förskonad från den värsta skiten med att inte kunna regga sig, inte kunna se matcher alls etc.
Jag har fått gå ner i kvalité på sändningen några gånger för att det inte ska hacka etc men det är ju det värsta, men det ska ju ändå inte få ske. Det slipper jag med andra streamningstjänster.
Det hela visar hur överlägsen gammal vanlig hederlig tv är.
Dplays ursäkt om att det varit ett alltför stort tryck är ju lam, det skall man givetvis ha fattat att det skulle bli.
Sedan är det ju, till dplays försvar om man nu ska hitta nåt sånt, en gåta att folk ska regga sig etc precis innan matcherna börjar, det skall givetvis funka det med men folk borde kunna ha lite planering...
Citat:
Ursprungligen postat av
Nenneno
Norrköping kör bästa laget hela tiden, det kan komma ikapp dom snart också. Blir intressant. Men jag gillar den inställningen. Bättre att ta problemen när de kommer, än att kasta bort saker kanske i onödan redan nu.
Peking "slipper" ju såväl cupmatcher nu och får till skillnad från MFF, AIK, Bajen, Vi, Mjällby, Falkenberg, Häcken och Ellos spela i veckan samtidigt som man "slipper" europa senare i sommar/höst. Man kommer således, till skillnad från sina konkurrenter däruppe få mer vila.
Tre matcher på en dryg vecka med en veckas vila efteråt klarar givetvis en allsvensk spelare av.
Citat:
Ursprungligen postat av
johanjosefsson
Är förvånad att den här tråden är så aktiv med tanke på pandemin.
Det är väl inte det minsta förvånande, serien är ju igång även om det inte alls är samma sak som vanligt.
Mjällby hemma idag då. Jag gillar Mjällby som dom flesta vet men idag skall det allt bli en etta på tipset, deras poäng får komma i andra matcher.
Vi behöver verkligen en seger igen för att rida vidare på Varbergs-segern.
Det stora frågetecknet får ju utan tvivel anses vara backlinjens uppställning. Det enda vi kan vara säkra på är att Wernersson spelar till vänster men i övrigt är ingen klar. Da Graca är inte med i 21-manna truppen ens så han är utesluten, Calisir är med i den truppen men oklart om han kan spela.
Bjärsa gjorde sitt första "fotbollspass" igår och är med i truppen men det känns långsökt att han grejar 90minuter.
Det känns faktiskt inte otroligt att vi kör Tolinsson-Toko igen och att då Holm får högerbacken. Förvisso är Jallow också med i 21manna truppen men där både tror och hoppas jag Holm går före isf.
Giorgi är också tillbaka så man får hoppas att Sargon petas och Giorgi kliver in.