Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
En rettelse som ikke er ubetydelig: 09:14 antatt siste livstegn operer politiet med.
Du har rett. Og i fjor høst sa Brøske for første gang
siste kjente livstegn om det som før ble omtalt som
siste sikre livstegn om 9.14-samtalen.
Journalisten skrev: Hun skal ha vært alene hjemme under
siste sikre livstegn klokken 09.14.
Brøske uttalte: – I vår hovedteori forholder vi oss til at telefonsamtalen
09.14 er siste kjente livstegn. Det er imidlertid med dette som med mye annet – frem til hendelsesforløpet er klarlagt, skal vi være varsomme med å være helt bastante i våre konklusjoner, sier Brøske til avisen.
https://www.hadeland.no/nyheter/anne-elisabeth-hagen/hadeland/vg-elektriker-ringte-anne-elisabeth-hagen-34-minutter-etter-siste-livstegn-fikk-ikke-svar/s/5-21-643929
Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
Ikke 09:14, da var TH på jobb.
Takk!

Jeg tenkte på de samtalene som Nrk ikke oppga noe tidspunkt for (i sitatet under). I den oversikten som Minnimus postet, står det at sønnen hadde både ringt og sendt sms til AE som ikke ble besvart av AE. Derfor tenkte jeg at det kan ha vært sønnen og TH som ringte til hverandre senere på dagen. Men det kan kanskje ha vært enda flere oppringninger og sms til AE enn de som har blitt offentliggjort i media og som Minnimus la til i oversikten her
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Også et annet familiemedlem skal ha prøvd å få tak i henne. Heller ikke tekstmeldinger som ble sendt til Anne-Elisabeth ble besvart.
Tom Hagen og det andre familiemedlemmet ringte også hverandre, og var bekymret for at noe kan ha skjedd med Anne-Elisabeth hjemme i Sloraveien
https://www.nrk.no/norge/nye-opplysninger-om-forsvinningsdagen_-tom-hagen-skal-ha-hatt-en-avtale-om-a-ringe-kona-1.15017182
De var to som var bekymret. Hvis en av de hadde hatt anledning til å reise til Sloraveien for å undersøke om noe var galt, så tenker jeg at det hadde vært naturlig om en av de gjorde det før TH reiste hjem den dagen.