Citat:
Ursprungligen postat av
Ulf-Utredaren
Men nu ljuger du hej vilt och tar ord i min mun över saker jag inte sagt överhuvudtaget. Du är uppenbarligen en lögnare.
Några miljoners, miljoner kommer inte att dö i en sjukdom som max har en dödlighet på 0,6%. Det är det första du bör lära dig.
Och vi ska ha kvar restriktioner såklart. Men med öppna gränser. Eftersom det är där vi kommer hamna ändå vare sig du vill det eller inte. Det har ju redan börjat och kommer bara att fortsätta.
Flockimmunitet är enda chansen att få stopp på detta. Det tror jag precis ALLA förstår vid det här laget. Det uppnås antingen på naturlig väg eller genom vaccin. Båda ligger långt fram i tiden och det kommer bli en mix av dem båda innan detta är färdigt.
When Sweden inevitably raises their IFR prediction, will you follow suit or will you hold steady to a 0.6% IFR?
It’s somewhere between 0.8% and 1.3% based on age pyramids and other factors, varying from country to country. I would guess Sweden is somewhere around 1.2%.
Also worthy to note that despite the antibody results being skewed high, and factoring in excess mortality undoubtedly attributable to the coronavirus, the CFR based on latest nation-wide results in Sweden give us a higher IFR than 0.6%.