Citat:
Ursprungligen postat av
OUFCompulsive
I think my predictions have held true and I stand completely behind them in regards to final death tolls if herd immunity is to be achieved. Normality cannot be achieved while infection runs rampant and I don’t think the people of Europe will accept such a madness taking place after summer ends.
You are asking everybody in a risk-group to suffer extremely economically over several years by advocating for this. You are asking everybody over 50 to suffer extremely economically over several years by advocating for this. You are advocating for millions upon millions of deaths and tens of millions to be crippled.
Men nu ljuger du hej vilt och tar ord i min mun över saker jag inte sagt överhuvudtaget. Du är uppenbarligen en lögnare.
Några miljoners, miljoner kommer inte att dö i en sjukdom som max har en dödlighet på 0,6%. Det är det första du bör lära dig.
Och vi ska ha kvar restriktioner såklart. Men med öppna gränser. Eftersom det är där vi kommer hamna ändå vare sig du vill det eller inte. Det har ju redan börjat och kommer bara att fortsätta.
Flockimmunitet är enda chansen att få stopp på detta. Det tror jag precis ALLA förstår vid det här laget. Det uppnås antingen på naturlig väg eller genom vaccin. Båda ligger långt fram i tiden och det kommer bli en mix av dem båda innan detta är färdigt.