Citat:
Ursprungligen postat av
crippe86
Det är ingen idé att diskutera med Generalen. Han är antingen ett troll eller en av de blindaste supportrarna som finns, sådana biter inga argument på, hur vettiga de än må vara.
Är det mig siktar till när du skriver Generalen ell? Isåfall ska jag förklara för dig att jag har sett en en massa videos och läst på flera olika fotbollsforum där de flesta är överrens med mig i att Maupay skulle blivit utvisad för den händelsen. Så det spelar ingen roll vad du tycker och skriver.
Citat:
Ursprungligen postat av
slampen
Tack för info, trodde för ett tag att han var "seriös" eller hur man ska beskriva hen. Kanske dags att arsenalsupportrar och övriga släpper situationen och går vidare. Men som sagt: Finns ingenting i regelboken som ska motivera rött kort, inte ens gult faktiskt om vi ska vara ärliga.
Ska bli intressant att se om Brighton kan spinna vidare på denna fina sista kvart till onsdagens bortamatch mot Leicester.
Lyssna inte på åsnan som skrev inlägget ovanför, han försöker bara att provocera. Givetvis är man besviken efter en svidande förlust som detta, men objektivt så skulle Brightonspelaren fått rött för incindenten med Leno.