Citat:
Visst, det ÄR en möjlighet och jag tror att tråden var inne på att någon annan än SD fick ut LW genom att t.ex. säga att ngt av hennes andra barn var i fara/problem. Det skulle kunna förklara dörren på glänt också om LW trodde att det hänt nära. Men att hon sätter på sig rejäla skor och fleecetröja tyder mer på att hon trodde att det skulle vara mer än en snabb vända ut en kort bit.
Att jag drar in SOA är för att leta efter en hållhake på HD primärt och tänker att han accepterat SDs dåliga beteende för att han är så lurad av SD.
Att jag drar in SOA är för att leta efter en hållhake på HD primärt och tänker att han accepterat SDs dåliga beteende för att han är så lurad av SD.
Många gånger har jag funderat på om det strul som LW kanske började med med SD under äktenskapet med UW ; fick UW att vilja skiljas ?
Eftersom de var kristet engagerade i familjen så antar jag att en otrogen fru inte kändes speciellt bra och eftersom LW hade uttryckt att gon tyckte UW var tråkig så verkade ju inte äktenskapet hålla i fogarna , tyvärr ...
Tokigt nog insåg inte LW att bara för att hon ville gå vidare i sitt privatliv så ville inte orsaken till hennes lämnade utav man och barn = SD ; vara med på samma deal !
Man vet vad man har och inte vad man får , och LW skulle ha kollat upp först Om ifall det hon ville verkligen gick att genomföra rent känslomässigt eftersom det var många inblandade i en sådan familjesplittring .
Hon skulle nog tänkt efter att OM hon lämnade UW så var det inte alls säkert att SD stod där och bytte ut henne mot son fru och barn -ett alldeles för stort offer för många, har vi lärt oss utav livet och hur en älskare/älskarinnesituation brukar sluta !
Oftast brukar dessa få lägga ner sin passionerade känslostorm och återgå till sina familjer med den lagoma känslan och tryggheten som de är vana vid ....
Kan LW blivit bitter då i det läget, och fått AGG mot både SD och HD utifrån att hon själv gett sig ur sin egen trygga familjesituation utan en tanke på hur fortsättningen skulle fortgå ?
(Bara en spekulation som så många andra härinne )