Citat:
Ursprungligen postat av
landbandy
Ursäkta mig Jokermannen men jag undrar om du på något sätt blivit hotad till att HELT omvända ditt tyckande ifrån att kalla SD för bla citat : ” härads....” osv. och en del annat typ nedlåtande när du förut faktiskt helt och fullt ansåg honom vara GM ! , för att sen plötsligt inta en försvarsattityd till 100 % i att SD är oskyldig !!?
Undrar verkligen , eftersom Du var en utav de som MEST ansåg att han var skyldig och förr eller senare skulle åka fast ?
Jag tror att det allra mesta som har kommit fram om MGM och den före detta MGK inte är något annat än hörsägen och byskvaller från folk som vill MGM och den före detta MGK väldigt illa, folk som har agg mot dom av någon egendomlig anledning.
Jag tror i själva verket att MGM är en mycket rättfärdig person som alltid gör det rätta, jag tror att MGM är väldigt rättsinnad och sålunda är en person som tänker rätt och som alltid har riktiga åsikter, jag tror även att MGM är en rättskaffens person, det vill säga att MGM är rättrådig, laglydig och etisk samt ärlig.
Jag tror även att det faktiskt var BO:et som fördärvade MGM och den före detta MGK:s äktenskap. BO:et hade gett sig katten på att få MGM helt och hållet för sig själv trotts att BO:et var fullt medveten om att MGM var gift och hade två barn. Jag tror att MGM har fått utstå mycket lidande på grund av att BO:et inte ville lämna MGM och dennes äktenskap i fred.
U. separerade sig från BO:et på grund av att BO:et hade ett onormalt beteende och inte gick att leva med under normal förhållanden, så även U. fick nog utstå en hel del obehag från BO:et då dom levde tillsammans.
Som jag tidigare sagt så är jag nu mera mycket övertygad om att MVM och huvamannen ligger bakom detta mordet på BO:et och att både huvamannen och MVM kände BO:et väldigt väl.
Mvh/ @JokerMannen