Citat:
Nu är jag övertygad om att vår kära utrikesminister tror på det hon säger. Det här hittade jag på hennes Instagram postat för 4 dagar sedan:
annlindepolitiker
Finns det fler som lever i denna hallucination?
Väck mig när denna bizarro world-mardrömmen är över och allt återgått till det någorlunda normala.
annlindepolitiker
I dag intervjuades jag i programmet Conflict Zone i tyska tv-kanalen Deutsche Welle. Det utländska intresset för Sveriges coronastrategi är fortsatt storthttps://www.instagram.com/p/CBf715qJW0i/?igshid=4npdxaj6btlq&fbclid=IwAR3Y50MkLfMY_S6UK_N7 aZxMMJRvd6axMAmIbmSN42Db7tiIwJGcTBgvVv8
Finns det fler som lever i denna hallucination?
Väck mig när denna bizarro world-mardrömmen är över och allt återgått till det någorlunda normala.
Detta kommer vara i åratal framöver. Ja enligt Björn Olsen så kommer det vara i minst 10 år framöver...
så det blir en lång sömn för dig
Men visst är världen en bizarro-world. Inget snack om det.
Och till ingen nytta egentligen, vi slåt rekord i princip varje dag i smittspridning globalt sett nu. WHO var ute och varnade i förrgår över denna "nya" situation.
Smittspridningen eskalerar enormt mycket och detta TROTS att länder nu bränt sitt krut på mer eller mindre meningslösa åtgärder. Det hade som bäst en effekt att det saktade ner förloppet en aning. Någon vändning blev är det inte i närheten av.
Och allt detta för en Wuhan-snuva på ca 0,6% dödlighet.
Svininfluensan hade marginellt mindre på ca 0,4% och då brydde sig inte en jävel...
Det bör skrivas en bok om vansinnet i världen där den ena sjukare strategin efter den andra har avlöst varandra.