Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Tack för lästips!
Jag blir lite osäker på om du är ironisk gällande det du skriver ang det du fetade i min text.
Min uppfattning är att hela den här utredningen blev "tunnelerad" redan på morgonen den 15e maj 2018.
Då hade Örebropolisen sett att BO gjort anmälningar, då hade sannolikt UW talat om för Polisen vem de borde intressera sig för och bara ett par dagar senare hade Metro-journalisten Karl Enn Henricsson (efter planterat tips) på förstasidan konstaterat att det här var ett svartsjukemord.
Där tror jag iofs att KEH kan ha rätt, men han avsåg SD. Numera, med dessa spermaindränkta trosor en masse med sperma från ett antal olika män, vet vi att det sannerligen kan finnas ett stort antal personer som av svartsjuka skulle ha funnit skäl att ta död på LW.
Så jag hävdar att åkl ÅH har drabbats av tunnelseende redan från start.
Mappen som lades fram för henne var märkt 'SD'
På den vägen är vi kvar.
Fast i diket förstås..
Tack. Mycket bra inlägg. Du har så rätt..
U är Ulf Wesström. LKC är Länskommunikationscentralen. 2018-05-15
--------------------
Aktbilaga 158 inspelade samtal (4) sid 305-306
U: Hörs det bättre nu?
LKC: Nu .. nu hörs det mycket tydligare .. det försvinn .. försvann liksom ..
U: Ah precis ..
LKC: Eh ..
U: Näe men de är inte min känsla utan att det finns en sån .. det.. det som jag blir orolig över..
LKC:Mm.
U: Det är att hon har haft eh .. strul med nåra relationer .. eh .. eh .. ah .. ja antar att du ser nåra av
sakerna i era system .. eh .. men det.. ah ja har ingen .. ingen uppfattning om det liksom nånting
skulle kunna .. leda till nånting annat..
LKC:Näe ..
U: Men eh ..
LKC: Äru .. tänker du om det är nån av dom som skulle ha kunnat varit på plats .. har hon varit
hotad av någon då?
U:Ah.
LKC: Från dom här gamla ..
U: Ah .. en .. en relation där det har .. ah .. ja vet inte ju inte detaljerna men jag fattar för att det
finns .. att det har funnits en polisanmälan och möjligen att det är nedlagt o så men ..
LKC: Ah okej ..
U: En gammal relation men det..
LKC: När var det då vet du det eller? Är det nyligen eller?
U: Ah det är relativt nyligen .. för de har vatt ..
LKC: Ahaa!
U: De har vart lite pågående ..
LKC: Ah.
U: Men eh .. å det.. är en person som .. som vi känner igen alla både jag å barnen också ..
U: Eh .. men det.. det är väldigt långsökt i mitt huvud men det är liksom det enda som jag ser
som ..
LKC: Mm .. va .. va handla det om då var det liksom att han?
U: Det handla om en otrohetsaffär .. där har va otrogen mot eh .. mot sin fru .. med barnens
mor ..
LKC: Mm-hmm.
U: Eh .. och eh .. ah .. det var .. lite .. om ja .. ja har förstått det rätt jag kan inte detaljerna men ..
LKC: Näe ..
U: Om jag förstått rätt så fanns det nått.nått fysiskt med där nånstans också.
LKC: Att han slog Lena eller?
U: Ah .. inte slog .. men nånting .. nånting som föranledde att hon gjorde polisanmälan.
LKC: Ah okej .. lite oklart vad?
U: Ja .. jag kan inte detaljerna ..
LKC: Näe ..
U: Ja .. ah .. försökte hitta nått slags lagom avstånd i och med att vi .. har gemensamma barn ..
U: Så sitter man ju alltid ihop liksom ..
--------------------------
F.o.m med detta samtal agerar UW spaningsledare och tar ett vänligt men bestämt grepp i handen på dom vilsna poliserna och leder dom raka vägen ner i tunneln.
Edit: Det är väl inte bara jag som han svårt att frigöra mig från att fällan var gillrad redan?