Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-20, 19:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Vad har man för anledning att tycka illa om Paolo Roberto?

Jag gillar honom. Inget fel på honom.

Han har köpt sex av en kvinna. En gubbtorsk. Har du levt under en sten sista månaden?
Citera
2020-06-20, 19:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Exakt, jag såg honom i morse då jag körde förbi hans hus. Satt och solade med en mörkhårig brud och såg välmående ut. Hoppas han kommer över den här skiten snart.

Du borde ha ringt polisen, kunde ju varit en prostituerad.
Citera
2020-06-20, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttis73
Han har köpt sex av en kvinna. En gubbtorsk. Har du levt under en sten sista månaden?

Klart jag vet det. Och? Än sen.
Citera
2020-06-21, 00:21
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Exakt, jag såg honom i morse då jag körde förbi hans hus. Satt och solade med en mörkhårig brud och såg välmående ut. Hoppas han kommer över den här skiten snart.

Enligt henne är dom vänner
Citera
2020-06-21, 02:19
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:

Meh! Misogyna Paulo ska nagelfaras. Gubbslemmet måste visas varje dag i media för ett varnande exempel liksom. Tänk vad han orsakat med tjejen han våldtog! Media måste lyfta på varje sten nu, kolla hans kontakter och historia. Har gubbslemmet som inte kan kontrollera sin lilla torra sparris bett om ursäkt? Har han skänkt sitt överskott till kvinnojour? Har han bett om kollektiv ursäkt för att gynnat människohandel? Svinet har lång väg kvar ju. Hur kan någon ursäkta vad han gjort? Dra in hans akassa, soc och allt. Stackars Elin, hon kan inte haft det lätt.
Senast redigerad av argaangelica 2020-06-21 kl. 02:23.
Citera
2020-06-21, 02:35
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Då måste du ha bättre syn än en örn eller så hallucinerar du, det är nämligen rätt svårt att se något när man passerar Paolos hus hastigt med bil eller om det nu var en trehjuling du satt på.

Det finns ingen chans heller att du skulle hinna med att se att Paolo var välmående, du får ursäkta men jag tror inte att du talar sanning.

Samtidigt vill jag bara påpeka att jag har absolut ingenting emot Paolo Roberto som person, hans misstag att köpa en hora för vilken gång i ordningen det nu var kan inte på nåt sätt motivera den extrema hatstorm som riktats mot honom pga detta. Folk kommer dock att glömma hans fadäs med tiden och sen kan han möjligen komma tillbaka in i matchen igen fast i mindre skala.
Citera
2020-06-21, 07:17
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Då måste du ha bättre syn än en örn eller så hallucinerar du, det är nämligen rätt svårt att se något när man passerar Paolos hus hastigt med bil eller om det nu var en trehjuling du satt på.

Det finns ingen chans heller att du skulle hinna med att se att Paolo var välmående, du får ursäkta men jag tror inte att du talar sanning.

Samtidigt vill jag bara påpeka att jag har absolut ingenting emot Paolo Roberto som person, hans misstag att köpa en hora för vilken gång i ordningen det nu var kan inte på nåt sätt motivera den extrema hatstorm som riktats mot honom pga detta. Folk kommer dock att glömma hans fadäs med tiden och sen kan han möjligen komma tillbaka in i matchen igen fast i mindre skala.

Nu har du ånyo avslöjat dej som en liten skit som bara tror. Jag VET och de är en jävla skillnad, hört talas om bromspedalen????
Skulle jag sitta här och fantisera din jävla idiot? Lägg ner allt skitsnack och ägna dig åt det du VET, då lär de inte bli mycket skrivet av dej hör
Citera
2020-06-21, 09:29
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Nu har han slagit på kommentarer på instagram, in å trolla!
Citera
2020-06-21, 12:10
Medlem
1754s avatar
Med tanke på hur Elin ser ut i ansiktet så förstår jag att Paolo var tvungen att köpa en hora för att kunna få upp kuken.
Citera
2020-06-21, 12:31
Medlem
sebertos avatar
Fattar inte vad han får ut av att lägga ut en fakebild där han står på en hand. Är ju lätt att se att tyngdpunkten ligger utanför stödytan.
Citera
2020-06-21, 13:02
Medlem
sasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Fattar inte vad han får ut av att lägga ut en fakebild där han står på en hand. Är ju lätt att se att tyngdpunkten ligger utanför stödytan.

terje inspirerad
Citera
2020-06-21, 13:05
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
För att imponera på dom som inte ser det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in