2020-05-30, 11:51
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Kostar pizzorna bara 19:- per styck så kanske jag köper några stycken. Jag ska passa på att fråga varför butiken plötsligt har börjat sälja Paolos Pizza. Undrar om jag ska spela dryg och fråga varför de inte tar avstånd från den där produkten när ICA centralt har avbrutit samarbetet med entreprenören.

Jag såg precis den här nyheten som dök upp i morse. En ICA butik i Nacka har börjat sälja Paolos produkter.

Ica-butiken satsar på Paolos varor
Handlaren har naturligtvis fått ett extremt nedsatt pris. Samt han har rätt i att Paolo onte tjänar något på detta. Ett bra sätt kanske att supporta alla de som han satt i skiten och riskerar att bli arbetslösa. Hursom det rör sig om lagret som är kvar. Efter det är slutsåld kommer det att upphöra helt.
Citera
2020-05-30, 11:54
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXA
Undrar om Paolos produkter kan bli samlarobjekt i framtiden.
Ja du kanske kan ha budgivning bland Paolos fanboys, till dom tio smygbögarna här på flashback. Tveksam dock att det blir några rekordsummor om du inte lyckas få produkterna signerade utav Paolo själv. Och allra helst även från horan.
Citera
2020-05-30, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Ja du kanske kan ha budgivning bland Paolos fanboys, till dom tio smygbögarna här på flashback. Tveksam dock att det blir några rekordsummor om du inte lyckas få produkterna signerade utav Paolo själv. Och allra helst även från horan.

De kostar 126:- styck
Citera
2020-05-30, 12:11
Moderator
-Info-s avatar
Förtvivlade kunder vill fortfarande köpas Paolos matprodukter:

Citat:
– Efterfrågan är fortsatt hög. Vi har fått hundratals mejl och samtal från ledsna konsumenter som vill fortsätta köpa produkterna.

https://www.aftonbladet.se/minekonom...rfragan-ar-hog
Citera
2020-05-30, 12:13
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Förtvivlade kunder vill fortfarande köpas Paolos matprodukter:
Jag startade en tråd om detta, vore bra om vi kunde ta diskussionen där, jag vill också se att Paolos matprodukter fortsätter som de är, gärna som ett långfinger till feministdrevet:

(FB) Tråden för oss som vill stödköpa Paolo Roberto's fryspizzor osv
Senast redigerad av EliasAlucard 2020-05-30 kl. 12:44.
Citera
2020-05-30, 12:19
Medlem
XXAs avatar
Citat:

Böckerna tror jag i alla fall kan bli rätt värdefulla.
Citera
2020-05-30, 12:36
Medlem
Ollonets avatar
Citat:

Du ska inte hacka gör mycket på PR.Han försörjde ju såna som dig över skattsedeln.
Citera
2020-05-30, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XXA
Böckerna tror jag i alla fall kan bli rätt värdefulla.
Helt sant, investera hela veckopengen!
Citera
2020-05-30, 12:51
Medlem
mjukmjukares avatar
Köp på er. Om ni hittar.
Mycket är bra grejer.
Och Paolo Roberto får inte en spänn.

Citera
2020-05-30, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Köp på er. Om ni hittar.
Mycket är bra grejer.
Och Paolo Roberto får inte en spänn.

Tänk på att pizzorna har bästföre datum.
Citera
2020-05-30, 12:53
Medlem
Nån borde slänga upp en död torsk på hans uppfart hade varit roligt att veta hans reaktion så bitter som han brukar vara.
Citera
2020-05-30, 13:05
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Jag startade en tråd om detta, vore bra om vi kunde ta diskussionen där, jag vill också se att Paolos matprodukter fortsätter som de är, gärna som ett långfinger till feministdrevet:

(FB) Tråden för oss som vill stödköpa Paolo Roberto's fryspizzor osv
Ja det är väl bara för dig att bunkra på, för någon nytillverkning lär der inte bli tal om.
Vilka luffare äter fryspizza egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in