Citat:
Det är inte märkligt att SE att kommer med olika tider. INNAN han fick den rätta stämpeltiden så hade han vid två tillfällen.. inom 40 minuter 860301 ..till två hel olika personer..sagt att han inte pratat med några väktare.
Det är när han går den korrekta tidsangivelsen han måste skaffa ett alibi för mordet. Min tro är att manipulerat HO efter att stämpeltiden ändrats.
Det är när han går den korrekta tidsangivelsen han måste skaffa ett alibi för mordet. Min tro är att manipulerat HO efter att stämpeltiden ändrats.
Men om SE nu är mördaren så vet han att hans utstämplingstid måste vara innan mordet för annars kan han inte ha begått mordet. Han vinner ju inget på att ringa sig och förhöra sig om den exakta tiden, för har han faktiskt hunnit mörda så räckte per definition tiden från utstämplingen. Däremot är det naturligtvis så att det ligger i hans intresse som påstådd mördare att vilja utsträcka tiden han fördrev i lobbyn samtalandes med väktare, men han agerar istället efter motsatsen.
Den enda rimliga anledningen att han både vill ta reda på sin utstämplingstid och inte vill kännas vid samtal med väktare är att båda de sakerna kan placera honom på gatan EFTER mordet redan ägt rum, och han har uppenbart ett intresse att vilja varit närvarande.
Citat:
Sedan har det kommit fram till att han umgåtts med militärer och vapensamlare. Hans intresse var det militära och allt vad det innebär. Det står helt klart. Med den bakgrunden den är det inget konstigt om SE ibland hade en pistol på sig för att kunna försvara sig om det krävdes.
Det måste funnits hur många människor som umgicks med militärer - eller var militärer själva - och att ha någon i bekantskapskretsen som ägde vapen, men utifrån det påstå att det är "inget konstigt" att SE därför gick runt med en jättelik illegal revolver i sitt yrkesutövande som grafiker och att INGEN någon gång sett denna revolver.
Om det är sant som sägs att SE ville vara lite märkvärdig och gärna berättade detta, om han faktiskt hade skaffat en revolver för självförsvar, är det inte troligt att han hade berättat detta för en och annan?
Wow. Vet fan inte vad jag ska säga. (Den lilla väskan är dock central, eller ganska central, just i den bilden.)
En nuna som på nåt sätt passar sällsynt dåligt till den bilden.