2020-06-20, 11:35
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
I vilken match?

Pratar han inte om Sheffield - Aston Villa som spelades i onsdag?
Citera
2020-06-20, 12:33
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Din önskan gick i lag på oavgjort i alla fall.

Hur mycket sämre har Mou gjort spurs egentligen?

Tycker inte han har gjort dom sämre resultatmässigt, möjligtvis har hans defensiva inställning gjort Spurs tråkigare. Laget var ju redan på dekis under Poch. Tycker han borde fått mer tid att styra upp skeppet igen men tror största problemet var att laget har några spelare som slutat lyssna och slutat ge allt, samt även några som passerat sin peak och är på nedgång. Enda alternativet för att få till en ändring var väl att göra ett byte på tränarsidan.

Spurs har ett bra lag på pappret men många spelare har ju underpresterat senaste året (eller två) och det är ju inte enbart Mourinho's fel.
Citera
2020-06-20, 12:36
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Tycker inte han har gjort dom sämre resultatmässigt, möjligtvis har hans defensiva inställning gjort Spurs tråkigare. Laget var ju redan på dekis under Poch. Tycker han borde fått mer tid att styra upp skeppet igen men tror största problemet var att laget har några spelare som slutat lyssna och slutat ge allt, samt även några som passerat sin peak och är på nedgång. Enda alternativet för att få till en ändring var väl att göra ett byte på tränarsidan.

Spurs har ett bra lag på pappret men många spelare har ju underpresterat senaste året (eller två) och det är ju inte enbart Mourinho's fel.

Sämre kanske var fel ord, tråkigare? Men mou är ju känd för att spela tråk fotboll ...
Citera
2020-06-20, 16:39
Medlem
Helvete vilken strut av Chilwell! Hade Messi gjort detta mål så hade internet kraschat totalt.
Ännu ett drömmål som tyvärr inte kommer få utrymme i media då ingen "clickbait"-spelare gjorde det.
Citera
2020-06-20, 18:22
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Tyckte jag läste här inne innan skiten drog igång igen att arsenal skulle plocka sista CL platsen. Kul skämt. Ett mittenlag i klass med sheffield united newcastle och southampton. Bättre än så är man inte längre. Vilket jävla skämt.
Citera
2020-06-20, 18:40
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Vilka tror ni lämnar arsenal nu i sommar?
Citera
2020-06-20, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Tyckte jag läste här inne innan skiten drog igång igen att arsenal skulle plocka sista CL platsen. Kul skämt. Ett mittenlag i klass med sheffield united newcastle och southampton. Bättre än så är man inte längre. Vilket jävla skämt.

Fast Arsenal har ju hållit samma klass i flertalet år nu väl? Visst, Arsenal hade mycket boll och lite bättre målchanser, men så jävla bra var dem inte idag. Starkt av Brighton att vända sista kvarten hemma. Nu hoppas jag verkligen att man hänger kvar i PL.
Citera
2020-06-20, 21:17
Medlem
Enkel seger för eleganterna från Black Country..WOLVERHAMPTON WANDERERS.
Bara några plusmål som i nuläget skiljer oss från en Champions League plats..jag fick mycket skit när jag för bara några år sedan uttalade detta självklara mål.

Hursomhelst,Dax att explodera några körsbär next och sedan gör vi dubbeln över lilla Villa.

Pedro Neto kommer att bli en världsklassspelare.
Adama Traore är en redan..read it and weap Pool..han kommer inte till Anfield,och OM han gör så skall Ni få betala tills det blöder.

Vilken spelare,vilken klubb..Buy another corner shop,sell the cheapest lager.

Från nedgången på åttiotalet under bröderna Bhatti..till detta.

Det är jakttider för uthungrade vargar.
Senast redigerad av Lookalike 2020-06-20 kl. 21:27.
Citera
2020-06-20, 21:19
Medlem
Generalanderssons avatar
Han där jävla Maupay borde helt klart haft rött kort för hans vansinniga nerbrottning av Leno, vilken jävla urusel domare.
Citera
2020-06-20, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Din önskan gick i lag på oavgjort i alla fall.

Hur mycket sämre har Mou gjort spurs egentligen?

Han är en gammal dino.
Hursomhelst så har Spurs stelnat betänkligt.Det finns ingen fräschör och ingen vitalitet över spelet.
Dax för Levy att lätta plånkan,men det lär knappast hända med skrytbygget som kvarnsten runt halsen.

I jämförelse så känns ju min klubb,Wolves..extremt mer spännande.
Citera
2020-06-20, 21:26
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Kanske att det är du som är ngn jävla okunnig åsna. Visst, nu är fjärdeplatsen borta. Om Arsenal är ett mittenlag så är isf Chelsea och Man Utd också det.

Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Fast Arsenal har ju hållit samma klass i flertalet år nu väl? Visst, Arsenal hade mycket boll och lite bättre målchanser, men så jävla bra var dem inte idag. Starkt av Brighton att vända sista kvarten hemma. Nu hoppas jag verkligen att man hänger kvar i PL.
Jaha? vi har haft fyra dåliga säsonger nu. Eller hävdar du att Arsenal borde vinna ligan varje år när vi har kanske 10-15 procent av samma budgett till spelarköp som det antingen City, United, Chelsea eller Liverpool har? Gå och lägg dig.
Citera
2020-06-20, 21:30
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Han där jävla Maupay borde helt klart haft rött kort för hans vansinniga nerbrottning av Leno, vilken jävla urusel domare.

vansinniga är att ta i. fult men inte mer än ett gult
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in