2020-06-20, 16:12
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Han hade redan sagt till personer två personer att han inte pratat med väktarna. Han är en mytoman. Han ansåg att det viktigaste att ha ett alibi..och det skulle han få genom att manipulera HO. En mytoman är en mästare att manipulera.

Han visste att han hade sagt från början att inte pratat med väktarna. Han höll fast vid detta till polisen för annars skulle det vara uppenbart att han ljugit.

Nej en mytoman behöver inte alls vara mästare på manipulation, snarare är det tvärtom. Ljuger man reflexmässigt blir man snabbt avslöjad som lögnare och kan då inte manipulera andra med sina lögner.
Senast redigerad av Ohshit.Cuntwell 2020-06-20 kl. 16:16.
Citera
2020-06-20, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
I så fall borde väl deras berättelser vara likadana?

SE sade att han inte pratat med väktarna till polisen i sitt första förhör innan han fått exakt stämpeltid.

HO säger att han pratat med SE några minuter efter att SE manipulerat honom från mordet till juni 1986 genom att prata med HO 25 ggr mellan 860328-860612.
Det är min teori att det är så.

Annette K förhör är hemligstämplat. En av sakerna kan vara att hon inte pratat med SE när han gick. Det finns iofs flera saker som hände under hennes pass som borde utretts grundligt.
Citera
2020-06-20, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperTeflon
Vad bra. Var kan vi ta del av detta?

Det finns en liten grupp på facebook som samarbetar med att få ut material.
Sedan är det ju förstås upp till dessa personer om de vill vidare förmedla informationen.
Man måste ju i en del fall betala pengar för administrationen av hanteringen .
Citera
2020-06-20, 16:16
Medlem
Citat:
AKs förhör skulle kunna räta ut om samtalet varade 30 sek eller några minuter som HO påstår.

Hon var på platsen när samtalet ägde rum och kan således stödja HOs version och ge SE alibi för mordet eller stödja KPs version och göra SE till en tänkbar GM.

PU bör släppa detta förhör så vi alla kan värdera vad det ger för händelseförlopp.

Jag hoppas verkligen vi till slut får ut hennes förhör. Vi har väntat några årtionden nu.

Håller tummarna.

Om hennes vittnesmål på något vis stärkt SE som GM så borde KP tagit med det i sin presentation kan jag tycka.
Citera
2020-06-20, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Nej en mytoman behöver inte alls vara mästare på manipulation.

Vi vet att SE sagt att han inte pratat med några väktare innan han fick den exakta stämpeltiden. Tillsammans med Roland B förhör där han säger att SE inte pratade med väktarna. Detta innan SE fått exakt stämpeltid gör att HO vittnesmål drygt 3 månader senare känns svagt. Det stämmer inte.
Citera
2020-06-20, 16:19
Medlem
goseigens avatar
Citat:
SE sade att han inte pratat med väktarna till polisen i sitt första förhör innan han fått exakt stämpeltid.

HO säger att han pratat med SE några minuter efter att SE manipulerat honom från mordet till juni 1986 genom att prata med HO 25 ggr mellan 860328-860612.
Det är min teori att det är så.

Annette K förhör är hemligstämplat. En av sakerna kan vara att hon inte pratat med SE när han gick. Det finns iofs flera saker som hände under hennes pass som borde utretts grundligt.

Ja, och efter dessa 25 gånger borde de ha en samstämmig berättelse. Det var det min kommentar handlade om.
Citera
2020-06-20, 16:19
Medlem
Citat:
AKs förhör skulle kunna räta ut om samtalet varade 30 sek eller några minuter som HO påstår.

Hon var på platsen när samtalet ägde rum och kan således stödja HOs version och ge SE alibi för mordet eller stödja KPs version och göra SE till en tänkbar GM.

PU bör släppa detta förhör så vi alla kan värdera vad det ger för händelseförlopp.

Finns ingen anledning, 34 år senare, att inte släppa Annette K förhör.
Citera
2020-06-20, 16:21
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Vi vet att SE sagt att han inte pratat med några väktare innan han fick den exakta stämpeltiden. Tillsammans med Roland B förhör där han säger att SE inte pratade med väktarna. Detta innan SE fått exakt stämpeltid gör att HO vittnesmål drygt 3 månader senare känns svagt. Det stämmer inte.

Nu handlade det jag skrev inte om detta utan om att mytomaner inte behöver vara mästare på manipulation som påstods. Reflex och tvångsmässiga lögnare blir istället i regel snabbt avslöjade och kan därför inte manipulera andra med sina lögner.
Citera
2020-06-20, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Ja, och efter dessa 25 gånger borde de ha en samstämmig berättelse. Det var det min kommentar handlade om.

Då SE sagt i polisförhör 13 timmar senare att han inte pratat med väktare så kan ju inte HO säga att han inte hade några väktare.

SE kom på efterhand att han var tvunget att ha ett alibi och det skulle komma från HO.

Från 860425 ( sista förhöret med SE) till 860425 hade all tid i världen att prata med HO.
Citera
2020-06-20, 16:33
Medlem
SuperTeflons avatar
Med risk för att göra bort mig, men kan någon länka till KPs presskonferens på SVT Play eller har man tagit bort den?
Citera
2020-06-20, 16:35
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Med risk för att göra bort mig, men kan någon länka till KPs presskonferens på SVT Play eller har man tagit bort den?
Finns på Youtube.
Citera
2020-06-20, 16:36
Medlem
Citat:

https://youtu.be/yUZch1XlSxA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in