2020-06-19, 20:01
Medlem
Sockerhens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExConvict
Nej det har du rätt i, det vore ju att upprepa gärningen. Ingen trevlig läsning blir det iaf när det här kommer ner på detaljnivå.

Hade gärna läst FUP:en, men hade definitivt hoppat över de stycken som beskriver övergreppen. Mådde så dåligt efter att ha läst SA... Är mest intresserad om vad de har att säga till sitt försvar...
Citera
2020-06-19, 20:24
Medlem
ExConvicts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhen
Hade gärna läst FUP:en, men hade definitivt hoppat över de stycken som beskriver övergreppen. Mådde så dåligt efter att ha läst SA... Är mest intresserad om vad de har att säga till sitt försvar...

CL kommer att åka dit så det sjunger om det oavsett vad hon säger (hon lär nog skylla på CA så mkt som möjligt för att förminska sin del). CA blånekar vad jag kan se av SA och lär nog fortsätta med det.

Hoppas verkligen att de här bildmaterialet inte har sålts/delats på nätet, även om man kan misstänka motsatsen, och att barnen på något sätt klarar att komma över det här.
Citera
2020-06-19, 20:35
Bannlyst
Jag tror hennes kille tvingade henne, finns inga tjejer som tänder på 2-åringar.
Kvinnor har en förmåga att bli beroende av män och gör vad som helst för dom.
Titta på Madsen som slaktade Kim Wall och fick massa kvinnor efter det.

https://sverigesradio.se/artikel/7499027
Senast redigerad av Payback66 2020-06-19 kl. 20:41.
Citera
2020-06-19, 21:35
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Det var inga påstående. Jag ställde frågor om det inte kunde vara på det viset. Läste bara lite i början, orkade inte läsa igenom över 100 sidor. Nu fick jag svar på att jag hade helt fel.
Det sista jag skulle göra är att försöka försvara denna handling men tyckte det var luddigt i början och ingen visste riktigt hur det låg till. Var mer spekulationer än ren fakta.
Du har alltså varit på Flashback i fyra år utan att förstå hur det fungerar. Grattis!
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Jag tror hennes kille tvingade henne, finns inga tjejer som tänder på 2-åringar.

Man undrar ju om det finns någon som helst gräns för vad man få en sån här kvinna att göra. Satan va jävla sjukt detta är. Och det finns ju inte ens på världskartan att hon får ett straff värt namnet. FUCK!
Senast redigerad av pittsmurfen2000 2020-06-19 kl. 21:44.
Citera
2020-06-19, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Nix! Det händer inte alls ofta. Var har du fått det från?
Även om det här är ett riktigt äckligt fall så är det gudskelov inte vanligt.
3-5 övergrepp mot barn, grova eller inte, per år är normalt. Och normalt finns inte enligt min mening för allt är för mycket.

Dessutom, det här fallet är så ini helvete perverst, äckligt och tragiskt så det kommer gå till brottshistorien.
Må hon CL och han CA få ett riktigt långt straff och placeras på någon "mysig" avdelning de närmsta 30 åren!
30 år? Detta är Sverige. Hon är väl ute efter typ max 5 år. Landet för brottslingar.
Citera
2020-06-19, 21:54
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drommar
30 år? Detta är Sverige. Hon är väl ute efter typ max 5 år. Landet för brottslingar.

Vete fasen faktiskt. Har kollat på andra rättsfall där kvinnor varit inblandade och det finns ju flera fall av mord där kvinnor dömts till livstid eller typ 15-18 år.
Sara Lundblad typ...
Och du, Sara fick sitt straff.
Men sen kan man aldrig aldrig jämföra Saras brott mot vad den här Carita gjort.
Citera
2020-06-19, 22:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Vete fasen faktiskt. Har kollat på andra rättsfall där kvinnor varit inblandade och det finns ju flera fall av mord där kvinnor dömts till livstid eller typ 15-18 år.
Sara Lundblad typ...
Och du, Sara fick sitt straff.
Men sen kan man aldrig aldrig jämföra Saras brott mot vad den här Carita gjort.
Kanske. Men ha i beaktandet att enbart 2/3 av straffet avtjänas. Och innan dess otaliga permissioner. De dömda här har det så bra så. I förhållande till vad de gjort.
Citera
2020-06-19, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
O snart skylls det på missbruk o annat skit, allt för o rädda eget skinn. Otroligt fegt o inte erkänna vilka kryp de båda är men tack o lov finns filmer, sms loggar o säkerligen annan bevisning så dessa åker in på väldigt lång tid.

Att mannen spelar dum o ovetande är inte konstigt, denna idiot vet vad som komma skall o hur populära sexualbrottslingar är i fängelset. Att sedan ha det i sitt cv på utsidan gör han säkert oxå extremt rädd svinet.
Kommer inte hända ett skit med honom på kåken. Han kommer få sitta med andra pedofiler. Det är ett riktigt daltande med pedofiler inom KV. Dem har det bättre än övriga intagna.
Citera
2020-06-20, 01:05
Medlem
Turgenjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66

Det finns andra mekanismer än enbart sexuell upphetsning som driver gärningar som detta. Det kan exempelvis handla om makt och kontroll. Det är sällan fråga om sexualitet i fall som detta.
Citera
2020-06-20, 02:29
Medlem
hur kommer hon klara sig i samhället när typ halva Sverige vill döda henne eller i vart fall ge henne stryk? hur löser hon jobbfrågan? vem anställer en pedofil lixom?
Citera
2020-06-20, 02:51
Medlem
Impalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
hur kommer hon klara sig i samhället när typ halva Sverige vill döda henne eller i vart fall ge henne stryk? hur löser hon jobbfrågan? vem anställer en pedofil lixom?

Skyddade personuppgifter. Nytt personnummer, namn, bostadsort, hela kittet...
Citera
2020-06-20, 04:46
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Ja detta va illa. Bland det värre man läst.
Går det att tvångssterilisera kvinnan

Vet ej om man får göra tvångssterilisering faktiskt i Sverige - numera.

Däremot vet jag att man kemiskt kastrera (medicinskt alltså) på sexualbrottslingar som är återfallsförbrytare. Män då ... kvinnor vet jag ej om det går att göra det på.

Läste Stämningsansökan (hela) - nu har jag svårt att sova kan jag säga. Stackars barn vad de har råkat ut för av dessa vidriga människor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in