Citat:
Ursprungligen postat av
MrBarnaby
Det jag fetat, jo jag vet. Det jag menade var att ordet "vattentätt" lagts i min mun bl a i det här inlägget
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Det är väldigt fina saker som postaren skriver om mig men sedan har vi det här inlägget som skaver lite
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
och som gör att jag inte oförbehållsamt vågar slicka i mig "berömmet"
(Och det där med "tvärvändning" kan man också ta med en nypa salt)
Annars vad gäller alibit så är det självklart inte vattentätt men starkt enligt min mening.
Så länge som åklagarna Å & T inte kan bevisa att det inte var MGM som satt vid sin Laptop hemma på B-vägen klockan 23:34:16 sålunda har MGM ett vattentätt alibi för tidpunkten då mordet begicks bakom Bu-p:et.
Sedan anser jag att MGM inte har någon som helst anledning att vara osannfärdig gällande detta. MGM har själv berättat att denne satt vid sin Laptop och öppnade upp ett dokument, och varför MGM skulle hitta på något sådant, det övergår åtminstone mitt förstånd.
Nej, MGM har inte ljugit om detta, detta sagt med anledning av att det finns ett bevis som klart och tydligt visat att MGM inte kan vara GM.
Jag anser på det bestämdaste, att det finns tillräckligt mycket som pekar bort ifrån MGM som GM, det finns inte någon möjlighet att MGM skulle vara den riktige GM, det stämmer inte in i den verklighet som man nu kan se.
Vi vet ju nu efter all lusläsning att BO:et hade ett leverne som inte var normalt, BO:et försummade sina egna B. genom sitt maniska beteende, BO:et sysslade med burkletarjakter till överdrift, och om inte BO:et var ute i skog och mark och jagade burkar så satt BO:et med mobiltelefonen i handen eller vid datorn utan uppehåll sålunda förlorade B:en fullständigt kontakten med sin egen M.
Sedan vet vi nu också att BO:et ofta tog hem flera manspersoner samtidigt som satt på en soffa och väntade på att få ha sex med BO:et.
BO:et hade ett mycket överdrivet begär för sex och nu har det ju också klart och tydligt framgått att BO:et hade många olika sexpartners och då blir det mycket enkelt att förstå att det lätt har kunnat uppstå svartsjuka och konflikter. I och med detta sagda är det inte längre svårt att förstå att det finns en stor mängd alternativa GM:s vilket TR och BL tog stor hänsyn till.
Enligt mig är det högintressant att kunna få veta hur väl MVM och huvamannen kände BO:et, det vill säga, hade BO:et haft flera sexuella förhållande med dessa två ?
Jag tror, att den egentliga lösningen i detta mordfallet på BO:et ligger i att polisen och åklagarna kontaktar B-bils-mannen och ber denne beskriva MVM så detaljerat som möjligt går och när sålunda Polisen och åklagarna har fått en tillräckligt god beskrivning på MVM så börjar man med att att söka igenom hela bostadsområdet på H-B:s väg där BO:et:s mobil kopplade upp sig mot en mast, och när man till sist hittat MVM så plockar man in denne på förhör och pressar MVM riktigt ordentligt för att kunna få fram sanningen, sålunda tror jag benhårt på att detta mordfallet får sin riktiga lösning.
Jag är mycket övertygad om att MVM är GM och att MVM bor någonstans vid H-B:s väg, och jag anser också att det är polisens och åklagarnas skyldighet att ta tag i detta så att man kan få ett slut på detta spektaklet som nu länge drivits mot en oskyldig MGM.
Jag hoppas verkligen att polisen och åklagarna till sist inser och förstår att dom har jagat en oskyldig MGM tillräckligt länge nu.
Mvh/ @JokerMannen