• 1
  • 2
2020-06-20, 12:40
Medlem
Har innan på nätet sett nåt om att Olof Palme 1975 eller nåt skrev på nåt beslut att Sverige ska vara mångkulturellt samhälle? Minns inte exakt, men tror det var nåt sånt. Stämmer det?

Skulle man typ kunna säga att utan det beslutet 1975, så skulle Sverige idag varit en helt annat samhälle?
Citera
2020-06-20, 12:48
Medlem
EveryBodyKnowsC-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimjong2020
Har innan på nätet sett nåt om att Olof Palme 1975 eller nåt skrev på nåt beslut att Sverige ska vara mångkulturellt samhälle? Minns inte exakt, men tror det var nåt sånt. Stämmer det?

Skulle man typ kunna säga att utan det beslutet 1975, så skulle Sverige idag varit en helt annat samhälle?

Ja det skulle man kunna säga. Kommer ihåg att farsan och morsan sa alltid "Men Palme va bra!"
Va fan va han så bra för? Sosse och sionist enligt mig..
Citera
2020-06-20, 12:52
Medlem
Citat:

O andra sidan är det stor skillnad på att åka ner till Jugoslavien med bussar för att hämta arbetskraft oxh tömma landet på gratis utbildat folk SAMT ändå med vissa mått pottränade i att vara Europeiska än att annonsera på Arabiska att kleti o pleti får medborgarskap, barnbidrag o gud vet vad... Där politiker har mage att kalla dem högutbildade för att de genomgått 6 mån Koranskola...
Citera
2020-06-20, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EveryBodyKnowsC-19
Ja det skulle man kunna säga. Kommer ihåg att farsan och morsan sa alltid "Men Palme va bra!"
Va fan va han så bra för? Sosse och sionist enligt mig..

Sionist och höll Arafat bakom ryggen... Jo jo en intressant kombo..

Snarare skulle jag säga att det traditionsenliga hatet mot Israel kommer från Palme som råder i Sverige.

Men utveckla gärna Sionist teorin...
Citera
2020-06-20, 13:01
Medlem
Lollowss avatar
Citat:

Någon annan tjomme hade beslutat samma grej vid ett senare tillfälle ändå. Vi hade möjligen varit en bit kortade på multikultivägen men ändå på samma väg. Jag tror det som hade kunnat hindra det möjligen hade varit om Hitler anföll och bombade sönder Sverige när det begav sig. Det hade återuppväckt något patriotisk i oss och fått oss att uppskatta det vi har. Det är nog avsaknaden av krig och oro över att få nationen bortryckt under för lång tid som ligger bakom.
Citera
2020-06-20, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Sionist och höll Arafat bakom ryggen... Jo jo en intressant kombo..

Snarare skulle jag säga att det traditionsenliga hatet mot Israel kommer från Palme som råder i Sverige.

Men utveckla gärna Sionist teorin...

De flest judar är sionister...speciellt om du är politiker+jude
Citera
2020-06-20, 13:08
Medlem
Citat:

Då måste du förklara för mig, för jag ser inte poängen.

Varför skulle en Jude+sionist verka för att man har kyliga kontakter med Israel och traditionsenligt hat mot Israel. Samt att glorifiera Israels fiender.

Får inte det att funka... Men du kanske har en fyndig teori... (Ska jag ha foliehatten på mig?)
Citera
2020-06-20, 13:30
Medlem
Redivivuss avatar
Säger bara ett namn: David Schwarz.
Citera
2020-06-20, 14:21
Medlem
Mad monks avatar
Ja men Sverige såg helt annorlunda ut då inga muslimer överhuvudtaget en del spaggar från chile dock. De var inte så rolig att ha att göra med heller.
Citera
2020-06-20, 14:28
Medlem
Citat:

Försök inte. Palme hade finlandssvenskt, svenskt och balt-tyskt påbrå. Judehat fick han med sig från uppväxten.

Svenskar står bakom svensk invandringspolitik.
Citera
2020-06-20, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duck-Lips
Försök inte. Palme hade finlandssvenskt, svenskt och balt-tyskt påbrå. Judehat fick han med sig från uppväxten.

Svenskar står bakom svensk invandringspolitik.

Titta på bilden och säg mig att det där inte är en typisk jude näsa?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Olof_Palme

Och sen för det andra hur många "finnar" och "tyskar" var egentligen judar då?
Citera
2020-06-20, 15:22
Medlem
Citat:
Titta på bilden och säg mig att det där inte är en typisk jude näsa?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Olof_Palme

Och sen för det andra hur många "finnar" och "tyskar" var egentligen judar då?

Många tyskar har näsa storlek större.
Kolla hur nazi-"eliten" såg ut, svartmuskiga och fula, som Göbbels.
Krigsförbrytaren och antisemiten Adolf Eichmann såg ju ut som deras egna jude-karikatyrer:
https://upload.wikimedia.org/wikiped..._Trial1961.jpg

(Palmes familj var Nazi-sympatisörer och hejade på Hitler.)
Senast redigerad av Duck-Lips 2020-06-20 kl. 15:25.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in