Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-20, 08:21
  #49
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NereMedOla
Du blir arg på offret för att han utsätts för förnedringsvåld, alltså? Fräscht.

Det är en naturlig mänsklig reaktion.

Den som förnedras förlorar allt värde och blir inget som respekteras. Hade den vuxne mannen som Chuck Norris, Tom Cruise eller Arnold Schwarzenegger på film slagit ned allihop istället för att bli spottad på och att ha kysst skor hade han uppfattats som en rejäl karl.
Citera
2020-06-20, 08:26
  #50
Medlem
Den pappan fick just lära sig hur det fungerar i den riktiga världen

När han får örfilen reagerar han otroligt löjligt, han rekylerar tillbaka, han gör ljud och beter sig som en mes.
han kysser killarnas skor.
Mot honom står fem killar och bara skrattar.

Jag har ENORMT med sympati för honom, han har barn som mobbas och skall försöka lösa det och inser att han inte har en chans. Förstår ni hur tyst det var vid middagsbordet den kvällen.
Pappan kan inte skydda sin son...

När sånt här händer har vi ett samhällsproblem, det händer nu vanliga medelklassvenskar som bara jobbar och vill ha lugn och ro. Dom betalar skatt för att skyddas från sånt här.

Om polisen ger upp våldsmonopolet så kommer någon annan att ta upp den bollen.
Citera
2020-06-20, 08:28
  #51
Medlem
förstår ni förnedringen när killarna ger honom en örfil och spottar på honom.
Dom behöver inte ens ta till våld...

Jag hade fan hellre dött än genomlidit detta, ett ordentligt kok stryk hade varit bättre än att förnedras så där.
Citera
2020-06-20, 08:30
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det verkar som att gängen består av svenskt klientel. Väldigt aggressiva. Sjukt onödigt och respektlöst oavsett ursprung. De här jävlarna borde spärras in.

Men vem kunde tro att svenska gäng kunde vara så läskiga?

dom bryter ju eller vissa av dom iallafall.
Citera
2020-06-20, 08:31
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Mångkultur? Svenskar som förnedrar svenskar? Har det brunnit i högerproppskåpet nu?

"fucking hund".

När sa etniskt svenska det senast?

Det är en typisk MENA förlolämpning.
Citera
2020-06-20, 08:33
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hras
Ulmefors ser ju ut att väga typ 50 kg om man tittar på hans instagram

Hur lyckades cuckfarsan bli dominerad av en sådan twink?

Dom var 5 stycken och i den åldern när man slåss.

Pappan är väl heltidsjobbande farsa som inte eller aldrig slagit någon på iallafall 15 år.

Jag hade sopat dom där fem i backen i mitt esse för 25 år sedan.
Idag hade jag fått stryk men iallafall tagit det som en man
Citera
2020-06-20, 08:38
  #55
Medlem
Sen är det rätt dumt att komma ut obeväpnad.

Jag minns en gång då jag hade ett knogjärn i ena fickan och en tårgas i den andra.

Var en lägenhetsfest och 5-6 killar från ett gäng var där, alla kunde slåss mer eller mindre.

Dom började såklart provocera och jag gick all in och gasade och vevade på dom med knogjärnet.

Dom slogs nästan med varandra för att hinna ut genom dörren.

Minns en annan gång då jag blev omringad att ett gäng, ett par åt yngre än mig och ledadren kom fram med en skruvmejsel dold i handen.

Jag stod bara och glodde på honom och hotade att köra upp skruvmejseln i röven på honom och han backade så dom droppade av.

Poängen är, skall man göra något sådant så får man gå all in, ta med 2-3 andra farsor, ett par baseballträn och gå lös på dom ordentligt.
Citera
2020-06-20, 08:43
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kneppis
(FB) Johannes ”Leonidas” Ulmefors ( Ex on the beach )

Här är han hos en youtuber och berättar "sanningen"

https://www.youtube.com/watch?v=xUNRfdQtxgE

Den var ju bra.

Förutsatt att Leonidas säger sanningen.

Vad är detta för man i röd tröja, misshandel av en liten kille och av kvinnor och sen ner på knär och bete sig som en mes för några killar.
Citera
2020-06-20, 10:24
  #57
Medlem
Räcker att en liten skitunge har en kniv för att det ska gå illa inte värt risken att börja slås om man inte vet vad man gör själv..
Citera
2020-06-20, 10:31
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Jag har inte sagt att jag är tuff! Men i det läget så slår man så länge man står upp. Men gubben va iaf en jävla mes
Har du någon praktisk erfarenhet av det? Eller är det så du inbillar dig att du skulle reagera?
Citera
2020-06-20, 10:41
  #59
Medlem
Torsuss avatar
Om han nu inte kunnat slåss..

Kunde han inte istället ha böjt sig ner och låtsas vilja kyssa hans fötter men istället höjt käken 10 centimeter, bitit tag i hans vrist och knipit ihop käften med all kraft. Bitit loss en stor köttbit så att den andra vrålat av smärta och sedan spottat ut kött och blod i ansiktet på honom
Citera
2020-06-20, 10:43
  #60
Medlem
Lollowss avatar
Jag fattar inte vad det är med blattar och skor Inte konstigt att deras land gick åt pipsvängen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback