Citat:
Ursprungligen postat av
Orderud.
Hva om ektepakten var gjemt da, hvordan skulle han kunne fjernet den da?
At hun er medlem av en facebookgruppe er vel vanskligere å finne ut av enn det dokumentet.
Jeg sytes ditt innlegg nå bærer preg av å være veldig usammenhengende og rotete. Hva har renovering med dette å gjøre?
Citat:
Hva har renovering med dette å gjøre?
Du har en tendens til å avfeie ting som ikke passer inn i resonnementet ditt.
Greit nok hvis du kan forklare det.
- Hvordan forklarer du at AEH arrangerte og organiserte håndverkere til å renovere eiendommen gjennom "Mitt Anbud " - hvis hun hadde planer om å leie leilighet eller hus på Gjøvlk?
- Og hvorfor ble AEH skuffet når TH hadde glemt bryllupsdagen (bare noen få dager før hun forsvant) - hvis hun planla en skillsmisse?
Edit:
Ang det du skrev til meg;
Citat:
Det er visst veldig veldig vanskelig for deg å innrømme når du tar feil. Begynner å prate om ravner, epler, spire, loff og alt mulig annet tull
Dette var symboler og paradoks som jeg brukte for å illustrere svakheten i saksopplysningene i media, og for å illustrere hvor lite drapshypotesen og siktelsen var styrket.
Du har jo selv brukt symboler i beskrivelser om narsissister, så jeg trodde det var innafor.
Men du har kanskje en slags spesialkompetanse på narsissister, og da er det kanskje ikke så lett å forstå hva jeg mener i andre sammenhenger. Fair enough!