Citat:
Ursprungligen postat av
Smhf
Det går tydligen bra att spotta kränka och hata SD och HD i tråden , HD är inte längre misstänk, hon har fått sin ersättning av staten enligt lagen, SD firar nog en fin midsommar med sina barn, och mamma HD.
En del drar sig inte för att använda det värsta man kan tänka sig att kalla en människa.....mitt fetade, just det vad har inte SD och HD blivit kallade/utsatta för?
Jag är egentligen en HD kramare.
Jag tror att hon liksom Lena blivit utsatt för SDs kontroll, bara på ett annat sätt.
Däremot misstänker jag att hon vet mer än hon vill avslöja. Om det beror på lojalitet, rädsla eller hjärntvätt (eller allt detta) vet jag inte.
Att jag tror att SD är mördaren är väl inte så konstigt? Det är ju han som är den huvudmisstänkte sedan två år tillbaka och tiotusentals sidor utredning.
För mig är det givet, med anmälningar och hot. Dödshot som han själv inte förnekar. Han är fotad utanför Lenas hus. Förklaringarna är de märkligaste.
Det är Lenas blod på hans tvättmaskin, i hans skoplös finns hennes DNA på samma fläck som är synligt brunröd liksom blod, och som testats positivt för blod, hans DNA finns i hennes ring. På kjolen fins hans spermier.
SD minns inget av vad han gjorde när Lena mördades, detta trots att han sitter på polisstationen bara timmar efter mordet. Han raderar den sista konversationen dagen efter mordet....Förklaringarna är de märkligaste. de ändras allteftersom han får bevisen presenterade för sig. Det är inte andra som anpassar historierna och uppmanar andra att övergå till Telegram.
Alla vägar bär till Rom...
Det är inte Xs eller Ys DNA som finns på Lena.