Citat:
Ursprungligen postat av
CarlJanne75
Å här har du roligt, du snurrar upp hela tråden i stort sett.
Fast jag förstår inte riktigt vitsen med din ironi, vad du vill uppnå.
Men du kanske kan förklara för en oförstående hur det hjälper fallet framåt.
Var vänlig och lägg ner Kurt Olsson-tramset tack❗
Jag menar fullständigt allvar med det jag nu framför och skrivit gällande MGM.
MGM har ju ett vattentätt alibi för mordkvällen 14/5 2018 vilket TR och BL har konstaterat, HR kommer att göra exakt samma bedömning när den tiden skall stunda för MGM.
MGM:s försvarsadvokat IB har ju klart och tydligt berättat både för TR och BL samt för allmänheten att MGM:s försvarsadvokat IB vet med 100% säkerhet att IB:s klient inte har mördat BO och frågan till dig blir, vad skulle MGM:s försvarsadvokat IB ha för anledning att ljuga om detta ?
Vi måste se lite mer till verkligen.
Sven-Erik Alhem och den mycket skicklige och duktige kriminologiprofessorn Jerzy Sarnecki observerade ju tidigt i detta mordfallet att åklagarna och polisen hade tunnelseende och hade riktat in sin på helt fel GM, både Sven-Erik Alhem och Jerzy Sarnecki sa ju klar och tydlig att citat: "Det här blir bara märkligare och märkligare för varje dag som går" ... slut citat/
Både Sven-Erik Alhem och Jerzy Sarnecki har tillräckligt med erfarenheter och kunskaper för att med mycket stor enkelhet kunna genomskåda ett felaktigt polis- och åklagar-arbete vilket dom också gjorde.
Ingen kan skruva till verkligheten som polisen och åklagarna gjort i detta mordfallet gällande BO och MGM som GM samt MGK.
Mvh/ @JokerMannen