Citat:
Ursprungligen postat av
Jonatannk
Inte öppnat upp FIFA på jag vet inte hur länge men igår gjorde jag det.
Varför?
ENBART för att byta bort HL Smalling, Chiellini, Varane m.fl och knyta till mig POTM Havertz.
Har missat TOTS så risken är att jag ligger tokmycket efter men skulle ljuga om jag säger att jag inte är lite sugen på att anmäla mig till WL i helgen...
POTM Havertz = 55k
TOTS Havertz = 210k + säljbar om han ej passar
nu förstår jag att du hade oanvändbara untrades, men är det inte dumt att byta bort kort med 89 och 85 för att möta en 84-ratad squad, som det krävs för Havertz? Du har inga untradeable Tadic, Sommer osv? 9 st 84-kort, 2 st 83 så är du hemma. De är ju iofs relativt dyra just nu, just pga Havertz och Ndombele som kom igår.
Jag försöker när det är möjligt spara 87+ till sbcer som kräver 86 och uppåt i rating.
Brottas just nu med vad jag ska använda min duplikat av Sancho på. Ndombele och Modric känns mest aktuella. Ndombele är iofs sämre än TOTS Henderson men ett väldigt billigt och fint kort. Modric går att få in bredvid Kroos och Carvajal som jag har som untradable. Här är mitt problem: väntar alltid på att det ska komma något perfekt som nästan aldrig kommer.
Gällande TOTS känner jag igen det där. Nu när TOTS-korten kommer finnas i WL rewards (blandat med annat) så uppstår genast ett litet sug att vinna 14 per helg. Kanske drar jag Van Dijk och helt plötsligt kan budgeten läggas på annat? Men det kommer ju inte hända. Installerade ett annat spel häromdagen som fick min uppmärksamhet, men nu har jag redan (typ) klarat ut det.
---------------------
Finns det någon lista över vilka kort de re-releasade igår? Ser KdB, Messi och Hazard på reklamen, men hade varit fint att veta vilka som finns i packs (om man ska hålla på paketen eller rulla tärningen).