2020-06-18, 07:39
Medlem
Har någon fått tag i FUP på detta?
Citera
2020-06-18, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Har någon fått tag i FUP på detta?
Har förstått de som att den är sekretess belagd.
Citera
2020-06-18, 09:09
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Har hon bekanta till Edvin Gyllensvaan? Vad är det för sjukt ställe detta?
Totalt genomvidrig människa är hon.

Som man tidigare bekräftat, flera gånger, har hon bott i fosterfamilj hos Gyllensvaan.
Citera
2020-06-18, 09:19
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets123
Kan inte låta bli att tro att det finns i vart fall en undermedveten anspelning på det som pågick. Eller ”Han som alltid ska vara med på mina foton😂💙”. 😩

Efter att våldtäkterna började blev det blå hjärtan till barnen och röda till CA. En annan detaljspaning. Kanske helt oviktigt, kanske en signal om den distans hon har till dem.

Det är möjligt att citaten är ”oskyldiga” (om något hon gör kan räknas som oskyldigt), men efter att ha läst om vad hon har gjort, så känns hela världen smutsigare och man läser in saker.
Citera
2020-06-18, 10:42
Medlem
BabyFFs avatar
https://www.google.se/amp/s/amp.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/kvinna-atalas-for-grov-valdtakt-mot-barn

Här skriver man att hon är misstänkt för kränkande fotografering på två andra barn. Jag ber till gudarna att CA’s barn är oskadda och ej utsatta.
Citera
2020-06-18, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojoplutt
Har förstått de som att den är sekretess belagd.
Jo det är alltid sekretess när det gäller barn.
Men det som inte är maskat ska kunna begäras ut.
Citera
2020-06-18, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Jo det är alltid sekretess när det gäller barn.
Men det som inte är maskat ska kunna begäras ut.

Nej. Inte ens det går. Jag kan överklaga till Hovrätten senast 8 juli om jag vill.
Citera
2020-06-18, 11:36
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
https://www.google.se/amp/s/amp.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/kvinna-atalas-for-grov-valdtakt-mot-barn

Här skriver man att hon är misstänkt för kränkande fotografering på två andra barn. Jag ber till gudarna att CA’s barn är oskadda och ej utsatta.

Har SVT eller jag missuppfattat situationen?
Jag förstod det som att de två andra som blivit fotograferade var vuxna personer (brukare till Carita?)
Citera
2020-06-18, 11:42
Medlem
kraniumgranskarens avatar
Citat:
Som man tidigare bekräftat, flera gånger, har hon bott i fosterfamilj hos Gyllensvaan.

Bodde hon i samma familj som Edvin? Alltså samma hushåll?

Inga bilder på CA i tråden eller har jag missat något? Denna kille verkar vara något slags pedofilproffs eller vad fan man ska kalla det.
Citera
2020-06-18, 11:43
Medlem
orrecrists avatar
Sjukt. Hur går det till när en kvinna vårdat ett barn egentligen? För hon upp saker eller vad ?
Citera
2020-06-18, 11:50
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraniumgranskaren
Bodde hon i samma familj som Edvin? Alltså samma hushåll?
Ingen guldstjärna i kanten direkt för den fosterfamiljen.

Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Sjukt. Hur går det till när en kvinna vårdat ett barn egentligen? För hon upp saker eller vad ?
Ja bland annat, du kan läsa själv här.
https://forumfiles.com/Hbc0p1Aeo5/Eksj_TR_B_2038-19_Aktbil_148_ST_MNINGSANS_KAN_pdf
Citera
2020-06-18, 12:10
Medlem
Citat:

Jag tror SVT har slarvat. Hon är misstänkt för detta med två äldre personer (gamlingar med hemtjänst) då CA börjat efterfråga material på gamlingar i sexuella situationer. (Var väl bara en tidsfråga innan hon börjat kissa på deras ansikten...)

Hade artikeln varit nyare kunde det ha tillkommit sedan jag begärde ut handlingar men detta är någon vardag efter att åtal väcktes och före dagen jag begärde samtliga stämningar så nej, vid den tidpunkten gällde det gamlingarna.
Senast redigerad av Pellets123 2020-06-18 kl. 12:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in