2020-06-17, 03:16
Medlem
Realisten73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corneille
Nej det är inte möjligt. Men däremot att finfördela en kropp och sedan använda toaletten. Åtminstone i teorin.

Har man inte ännu hittat någon kropp så finns den inte kvar. Säger som någon tidigare skrev i tråden. Flickan har blivit styckad i lägenheten i ordningen, fötter, ben, armar och huvud. Sedan har han lagt delarna i ett par 30 liters svarta sopsäckar och slängt kroppsdelarna i nån container eller liknande. Kroppsdelarna har sedan krossats sönder av sopbilen för att sen brännas upp efter att ha hamnat på soptippen. Har man tur kan det finnas tänder, delar av käken och kanske en och annan ben kota kvar av kroppen. Hade polisen dammsugit samtliga avfalls anläggningar och soptippar i hans närhet så kanske de hade lyckats hitta något spår. Nu är det dock försent.
Citera
2020-06-17, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
Har man inte ännu hittat någon kropp så finns den inte kvar. Säger som någon tidigare skrev i tråden. Flickan har blivit styckad i lägenheten i ordningen, fötter, ben, armar och huvud. Sedan har han lagt delarna i ett par 30 liters svarta sopsäckar och slängt kroppsdelarna i nån container eller liknande. Kroppsdelarna har sedan krossats sönder av sopbilen för att sen brännas upp efter att ha hamnat på soptippen. Har man tur kan det finnas tänder, delar av käken och kanske en och annan ben kota kvar av kroppen. Hade polisen dammsugit samtliga avfalls anläggningar och soptippar i hans närhet så kanske de hade lyckats hitta något spår. Nu är det dock försent.

Nä, hoppet om att kunna ge familjen en riktig grav är inte ute helt.
Han kan lika gärna ha grävt ner den ordentligt och så hittas den eller delar av en slump om några år.
Jag tror några av kroppsdelarna precis hade grävts ner när polisen hittade honom gåendes på vägen.
Han va helt lerig ju.
Jag försöker tänka mig in i hans situation. Tänker man djupt på det så är det riktigt läskigt.
Man får vara bra sjuk i huvudet för att döda sin flickvän och sen stycka kroppen och slänga in huvudet i garderoben.
Vilken jävla snubbe.
Citera
2020-06-17, 04:40
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoken19
Det du skriver nu.

Ingen kan ha gjort HELA jobbet under de timmarna han var i Ljungskile.

Hur långt tid tror du jobbet krävs?

På tisdagen hämtades han och jag tror knappast att någon skulle våga sig in i lägenheten med vetskap om att polisen hämtat och möjligtvis haft span på lägenheten.

Som mördare blir man feg?

Ingen normal människa gör så, om du hittar ett paket och har hört att någon är saknad, tar du dig in i den misstänktes lägenhet då?
Och vart skulle paketet legat innan?

Det där med att hitta ett paket? Hur man gör sen? Vart fanns det innan?

Undrar vad du menar med det?

Vill du förklara,vara tydlig.
Hoppas att du kan vidare utveckla detta inlägg så vi andra kan förstå vad du menar.

Fan vad långt borta kl14 är..
Ingen annan än tishko har lagt huvudet i väskan, hon har legat död i sängen så alltså mördats inne i lägenheten.
Hon har liksom aldrig lämnat lägenheten utan sina viktiga grejer, ingen mobil eller kontokort.
Det var tre timmar han var borta på torsdagen, sedan hemmavid hela helgen så det är bara han som haft tiden att göra det.
Jag har ingen erfarenhet om hur lång tid mördande, styckande och städande tar men tror knappast det hinns med under 3 timmar.
Att någon skulle placerat bevis är bara löjligt.
Jag kan tyvärr inte svara på dina frågor vad och vart eftersom plantering av huvudet inte skett, han har själv lagt det där.
Inte för att spara det utan för att slänga senare men då åkte han in.
Senast redigerad av Bambambi 2020-06-17 kl. 04:45. Anledning: Tillägg
Citera
2020-06-17, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Han kan lika gärna ha grävt ner den ordentligt och så hittas den eller delar av en slump om några år.
Jag tror några av kroppsdelarna precis hade grävts ner när polisen hittade honom gåendes på vägen.
Han va helt lerig ju.
Jag försöker tänka mig in i hans situation. Tänker man djupt på det så är det riktigt läskigt.
Man får vara bra sjuk i huvudet för att döda sin flickvän och sen stycka kroppen och slänga in huvudet i garderoben.
Vilken jävla snubbe.

Det där med att gräva ner låter ju egentligen som en ganska rimlig teori, då kommer en liten idé från min sida att han kanske slängt kroppsdelar i diverse brunnar i förbindelse till där han gick av tåget? Detta har polisen säkert redan kollat men om det är en brunn eller liknande ute på ett gärde så brukar man ju kunna bli lite lerig om det exempelvis är lerigt i och kring brunnar.
Citera
2020-06-17, 05:01
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Han va helt lerig ju.
Vilken jävla snubbe.
När han var lerig hade han inte hunnit stycka henne än. Det är troligare att han grävde ned bankkortet då.
Citera
2020-06-17, 05:05
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnet
Det där med att gräva ner låter ju egentligen som en ganska rimlig teori, då kommer en liten idé från min sida att han kanske slängt kroppsdelar i diverse brunnar i förbindelse till där han gick av tåget? Detta har polisen säkert redan kollat men om det är en brunn eller liknande ute på ett gärde så brukar man ju kunna bli lite lerig om det exempelvis är lerigt i och kring brunnar.
En brunn på ett gärde? I Ljungskile? När W låg hel hemma på sängen? Hmm... Nej. Enligt Leif GW tar det 6 timmar att stycka en kropp.
Citera
2020-06-17, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
När han var lerig hade han inte hunnit stycka henne än. Det är troligare att han grävde ned bankkortet då.

A det låter iåfs rimligt. Kläder å mordvapen å annat dylikt. Det har du verkligen rätt i.
Om han inte va så äckligt kall att han sågade/huggde och tog med sig 2st smalben + fötter direkt inpå mordet.
Men det känns mer troligt att det va bankkortet å andra materiella prylar han dumpade i den första vevan när du säger det. Undrar om dom där tyska likhundarna fick leta igenom hans jobb bil.
Gpsen säger ju att han åkte hem 5ggr den 15e.
Jag utgår ifrån att likhundarna har fått leta där också?
Citera
2020-06-17, 05:31
Medlem
tomyhockeys avatar
kan domen idag bli fallskada och MGM frikänns ?!
Citera
2020-06-17, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
En brunn på ett gärde? I Ljungskile? När W låg hel hemma på sängen? Hmm... Nej. Enligt Leif GW tar det 6 timmar att stycka en kropp.

6 timmar? Knappast, beror på vilka redskap man har till förfogande givetvis.
Citera
2020-06-17, 07:12
Medlem
GW ska uttala sig om Fallet Wilma på Nyhetsmorgon idag..
Kan vara intressant höra hur han ser på Rättegången!
Citera
2020-06-17, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilandwil
Tyvärr, så är det omöjligt att städa så slarvigt om man är medveten om vad man gör.
Jodå, det är betydlig mer möjligt att städa slarvigt efter sig om GM är en ung chockad man än motsatsen. Hur kan du säga att det är omöjligt !!
Jag ser att du killgissar en hel del i dina skriverier.
Citera
2020-06-17, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engback
6 timmar? Knappast, beror på vilka redskap man har till förfogande givetvis.
Instämmer. GW pratar så mycket skit ändå. Då vet man inte vad som är sant och vad som inte är sant !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in