Citat:
Ursprungligen postat av
Orderud.
Et vitne hadde sett en bil kjøre over plenen, og den var grå. Politiet sier at de har sett på en video der det er en bil som rygger oppover gangveien. Og så har vi nå denne røde bilen der Anne visstnok skal ha sitti i baksetet og ropt "hjelp meg". Og så er det enda en bil, en varebil som sies å ha stått parkert ved blokkene, og plutselig begynte den å kjøre i retning huset samme morgen. Og så har vi en bil med europeiske skilter som skal ha stått på en parkeringsplass i mange dager eller uker, men rett etter forsvinningsnatten, så var den bare plutselig borte. Hvor mange biler er vi oppe i nå? 5? Men alle 5 kan da ikke ha vært med på kidnappingen tenker nå jeg. Tror vi skal ta alt med en liten klype salt, bortsett fra den bilen som rygget oppover gangveien, for der har politiet videobevis som sier noe om klokkeslett og dato.
Jeg tror alt dette er en del av en forvirringssstrategi, samme som mennene på Futurum. Dess flere observasjoner dess mere rot. Jeg tror IKKE dette er èn mann som har mistet besinnelsen og drept sin kone, jeg tror dette er en ekstremt nøye planlagt, profesjonell og dyr operasjon der flere har vært involvert, og jeg tror de er hyret, av TH og/eller flere som har en felles interesse. Det bærer jo preg av tung profesjonalitet dette her.
Og jeg syns vitnet med den røde BMWen virker troverdig, jeg tror ikke det er noe hun dikter opp.