2020-06-15, 09:56
Medlem
En jag känner säger att han har lika lång omkrets som längd - dvs 14 cm.

Kan det stämma? Låter abnormalt.
Citera
2020-06-15, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanddoktorn

Det kan stämma, 14 omkrets är grovt men inte något ovanligt. Det i kombination med 14 i längd ser jag inte som något ovanligt heller.
Citera
2020-06-15, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vt420
Det kan stämma, 14 omkrets är grovt men inte något ovanligt. Det i kombination med 14 i längd ser jag inte som något ovanligt heller.

Ovanligt är det (grovare än 97 %), men det finns förstås ett antal sådana individer.
Citera
2020-06-16, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baast
Ovanligt är det (grovare än 97 %), men det finns förstås ett antal sådana individer.

Börjat misstro dessa sidor där man kan jämföra storlekar, min är 16 cm grov på mitten och 17-18 vid roten.
Enligt dessa är jag grövst i ett rum med 1000 pers, känns jäkligt osannolikt när man ser andra som ser ut o besitta åtminstone samma size i duschen på gymmet, badhuset etc
Citera
2020-06-16, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pingkong
Börjat misstro dessa sidor där man kan jämföra storlekar, min är 16 cm grov på mitten och 17-18 vid roten.
Enligt dessa är jag grövst i ett rum med 1000 pers, känns jäkligt osannolikt när man ser andra som ser ut o besitta åtminstone samma size i duschen på gymmet, badhuset etc

Well, i så fall lider samtliga mätningar som gjorts av metodfel. 17-18 är vääääldigt grovt.

Storkukade är nog mer benägna att avslappnat exponera sig på gym osv., så det blir något av en snedfördelning. Själv har jag aldrig ens duschat på gymmet utan promenerar direkt hem istället. I bastun sitter jag med handduk omvirad.
Senast redigerad av Baast 2020-06-16 kl. 11:51.
Citera
2020-06-16, 14:09
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Well, i så fall lider samtliga mätningar som gjorts av metodfel. 17-18 är vääääldigt grovt.

Storkukade är nog mer benägna att avslappnat exponera sig på gym osv., så det blir något av en snedfördelning. Själv har jag aldrig ens duschat på gymmet utan promenerar direkt hem istället. I bastun sitter jag med handduk omvirad.

Så är det. ta en titt i bastun så märker du att nästan alla har stora slappa kukar ( som inte betyder att dom blir mycket större erigerad) och gamla gubbar som inte bryr sig om sånt trams.

Vi är skapta olika men jag håller med om att det är lite orättvist att man besitter en kuk som vill gömma sig i kroppen när den är slapp oavsett hur stor den blir när det är dags för action.
Citera
2020-06-16, 14:15
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingkong

Luktar lite skrytinlägg! Om dina mått verkligen stämmer så vet du mycket väl att du besitter ett monster och är störst överallt.

jag har "bara" lite över 14 i omkrets och får höra ord som "grov","perfekt" och "skön".
trots att det mest är de som besitter blodkukar som sitter bredbent i bastun upplever jag mig nästan alltid kortare men grövre. Det som syns i dusch och bastu är dom som har långa slappa kukar. Inte nödvändigtvis grova.

För tjejerna är grovheten viktigast. För killarna längden.
Citera
2020-06-16, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanddoktorn

En jag känner har storleken 15 x 15. Den såg helt normal ut.
Citera
2020-06-16, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Så är det. ta en titt i bastun så märker du att nästan alla har stora slappa kukar ( som inte betyder att dom blir mycket större erigerad) och gamla gubbar som inte bryr sig om sånt trams.

Vi är skapta olika men jag håller med om att det är lite orättvist att man besitter en kuk som vill gömma sig i kroppen när den är slapp oavsett hur stor den blir när det är dags för action.

Ibland vill jag nästan gå in på toan och runka upp den så att jag ser någorlunda normal ut, men det är ju ingen kanonlösning direkt. Badade tex med några tjejer nyligen och önskade att jag åtminstone skulle få halvstånd så att kallingarna kunde fyllas ut lite. Samtidigt har jag ca världens mest normala penis.
Senast redigerad av Baast 2020-06-16 kl. 15:10.
Citera
2020-06-16, 14:58
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
En jag känner har storleken 15 x 15. Den såg helt normal ut.

Den är ju normal också..
Att mediankuken i sverige är 15 x 10 som dom säger på rfsu kan inte stämma.
längden stämmer säkert men absolut inte omkretsen.
Kanske i asien men absolut inte här..

Men förresten. vem fan vet? Med tanke på hur många från mellanöstern som bosätter sig här kanske det är det nya normala?
Citera
2020-06-16, 16:16
Medlem
Citat:

Jag är likadan, sitter alltid med handduk i bastun och duschar med badkläder på, på simhallen
Citera
2020-06-16, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen

Är en grower jag med, nästan så man hellre skulle ha stor som slapp istället för i stånd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in