2020-06-15, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Så om bluestar kan visa årsgammalt blod, hur är det med DNA?
Om man tänker att golvet iaf tvättas 1 gång per månad minst, förstörs inte DNA då?

Förstörs och förstörs, men det blir ju borttvättat (liksom blod). Efter var tvätt finns det mindre och mindre kvar, och till slut är det inte längre spårbart. Vare sig DNA eller blod besitter magiska egenskaper.
Citera
2020-06-15, 21:56
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja nog verkar det vara en personlig Vendetta mellan Sonny Björk och NFC. Till hans förtret ville man inte ha kvar honom som anställd efter hans pensionering (alltså inte tillräckligt iaf att han blev tillfrågad om att stanna) så år 2012 gick han i pension och arbetar som konsult.

Därtill omorganiserades SKL ( se länk nedan) till vad det är i dag, NFC och det gjordes år 2015 och Sonny fick inte vara med och bestämma vilket troligtvis retar honom personligen.

https://www.advokaten.se/Tidningsnummer/2015/Nr-9-2015-argang-81/Sa-blev-SKL-till-NFC-Mycket-aterstar-att-losas/

Patetiskt att han äntrar scenen, och använder tiden till att främst misskreditera NFC. Det personliga motivet, som lurar där bakom i skuggorna. Nja jag tycker det lyser igenom. I neon. Konstigt att inte media reagerar! Fast dom vågar väl inte. Så det blir lite gnäll om semesterreserstriktioner, grillrecept och rosévintester. Som vanligt, enklast så.
Citera
2020-06-15, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
Du har helt rätt och P är helt ute och cyklar.

Citat:
Ursprungligen postat av kusinvitamin65
Jag har också påtalat Snokens uppfattning som korrekt. Har rätt god erfarenhet av hund och hundspår, även om jag inte haft likhund. Något om sånt lär man sig på vägen ändå.