Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Porr är ex. ett enda upprepande av att förnedra, ska du hitta någon porr som inte har detta som en konstant underton, så får du gå till bögporr, eller feministporr eller dylikt.
Vet du vilka som konsumerar förnedringsporr? Det är kvinnor i stor utsträckning. Det kanske har gått dig förbi. Men många kvinnor gillar hårda tag och att bli dominerade. Bara att kolla några annonser på en vanlig sexdatingsida.
-Söker regelbundet sex. Är nyfiken och öppen. Är något kinky tror jag. Vill ha det porrigt och inte vaniljsex.
-Älskar kyssar, gärna dominant.
-Gillar män som vet vad de vill.
-Gilla hårdare typen av sexuella lekar och ha erfarenhet av det
-Söker kille/man för spännande hårda möten.
-Vill utforska min undergivenhet där mannen/männen knullar mig dominant och fyller mig vaginalt och oralt.
-Älskar sperma, tar gärna emot sprut i ansikte, mun, på brösten, på och i fittan.
-Jag gillar både vaniljsex och hårdare tag.
-Gärna lite mer en vanilj.
-tänder på å bli dominerad...får oftast ta kommando. Men vill bli tagen med storm o en fast hand.Bli dominerad o sättad på plats.så sexigt.
I såna annonser är ordet dominant väldigt dominerande. Så ser mänsklig sexualitet ut. Feministporr är inte ens populärt bland tjejer.
Min sambo gillar att bli dominerad, börjar bli jobbigt. Ibland vill man bara knulla och inte konstra till det.