Motiven för TRT är onekligen olika men oavsett läger finns det mycket kunskap.
Finns det någon optimal testo-nivå för välmåendet? Jag har sjukt låga nivåer och har fått gel. Om jag skulle få mer muskler och mindre fett är det bara en bonus. Men för mig är det framför allt välmåendet som är viktigt.
Kanske en dum fråga men om man medicineras för låg testo och följer läkarens ordination finns det då någon risk för gyno? Låter som de absolut värsta biverkningarna. Står med på bipacksedeln.
Vilka nivåer av testo i blodet ska man upp på för att riskera gyno. (Som sagt, säkert dumma frågor men jag har aldrig tagit testosteron för att bli stor och stark och är helt okunnig på de mer extrema biverkningarna). Tack