Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Tidspunktet 13:30 er nevnt også i videoen øverst i Nettavisens artikkel.
Det går da ikke an å bare anta at Nettavisens journalist har slurvet med én så ekstremt viktig detalj.
At TH kom hjem 13:30 i stedet for 13:38 stemmer også med politiets opplysninger om at TH har hatt problemer med å forklare hva han gjorde etter at han kom hjem.
Og, denne tidsforskjellen blir avslørende når vi vet at et familiemedlem ringte på fasttelefonen 13:40, og at TH under den korte samtalen ikke nevnte noe som helst om de unormale observasjonene han hadde gjort i huset etter at han kom hjem.
Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Du må lære deg å lese.
Jayce rakk å svare deg først, ser jeg.
Det opprinnelige innlegget ditt er fullt av faktafeil. En skam.
Gid!
https://www.nettavisen.no/nyheter/tom-hagen-ringte-anne-elisabeth-atte-ganger-pa-tre-timer-dagen-hun-forsvant/3423974009.html
Citat:
Politiet har tidligere opplyst at han var hjemme rundt klokken 13.30.
Media opererer med cirka-tider, og 13:38 er fortsatt i 13:30-tiden.
Citat:
At TH kom hjem 13:30 i stedet for 13:38 stemmer også med politiets opplysninger om at TH har hatt problemer med å forklare hva han gjorde etter at han kom hjem.
Her nevner du selv at det tidligere har fremkommet at TH kom hjem kl 13:38.
Men så bekrefter kl 13:30 kanskje bedre din hypotese.
Bekreftelsefella! Som sagt, media bruker mye cirka-tider. Heldigvis er det ikke media som er påtalemyndighet, selv om det kan virke sånn akkurat nå.
Citat:
Tom Hagen forlot hjemmet sitt i Sloraveien 4 rundt klokken 09.00 forsvinningsdagen.
Cirka-tider igjen!
Jeg har nettopp registrert at du Kornblomst bommet med en time selv, men jeg tolker ting litt annerledes, og synes ikke det er skambelagt, selv om du skriver
litt feil innimellom.
Jeg er hverken tilhenger av Prussiluskan eller Kling og klang, for å si det sånn. Det der er din og
Jayce sin greie, og nå har dere fullt en hel side med
flisespikkeri.
Nei, Jayce, innlegget var ikke fullt av feil, og hvorfor gidder du å sitere meg, når du ikke svarer i tilfeller jeg siterer deg, på dine uendelig mange tolkninger og fantasier, som jeg faktisk synes er "helt på jordet".
Gid!
https://www.tv2.no/a/11467233/
Citat:
Kort tid etter at samtalen ble avsluttet, like etter klokken 09.00, har Tom Hagen forklart at han forlot Sloraveien 4 og reiste til jobb.
Tidene i oppsummeringen er hovedsaklig tatt fra disse artiklene jeg lenket til, og det finnes flere opplysninger om tidslinjen i artiklene (legg merke til at de fleste tidene er avrundet)
Hvor ble det av verisureselgeren forresten?
Plutselig kom et teaterstykke og en god middag i konflikt med opplysningene i media...