Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle527w7djd
Ok, glad o höra. Annars.. hur många mg bup tar /tog tar du? Tkr du det har hjälp dig? Dvs. om du skaffat jobb osv? Hur var missbrukat av heroin o vad är skillnaden mellan heroin o sub, alltså kicken... Förklara gärna.. E rätt nyfiken av mig som ni har väl märkt hehe
Går inte jämföra, nasalt är det i stort sett samma men när man börjar använda sprutor, det är då heroin sticker ut men inte värt o testa kommer bara gå åt helvete.. speciellt om du gillar opiater.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle527w7djd
Om det nu va heroin du missbrukade... Men om du har testet dela gärna dina erfarenheter om H o bup i jämförelse..
Heroin nasalt, du känner inte ruset lika tydligt som på sub förutom när du lägger dig o noddar.. Men det är ju IV kicken som är det speciella på H..
Tar du sub IV ger det ingen kick, tar du H IV kommer du aldrig glömma känslan så gör dig själv en tjänst o rör inga kanyler!