Citat:
Ursprungligen postat av
vhsmaster
Är du säker på detta? Är beroad av kratom själv och måste sluta med den för min framtids skull. La du den under tungan? Hur sourceade du subben? Blir det inte SKITdyrt att köpa det på gatan? Har ingen vidare lust att göra allt jävla onödigt pappersarbete och stigmatisering som kommer med att vara på NA-möten och subutexprogram (från andra svenska myndigheter)
Har tagit kratom i 5 år nu och vill bara mer än allt annat sluta med skiten.
Hur stora doser kratom tar du? Vilken typ av känningar får du av att kliva av? Har du provat att trappa ner?
Tror chansen att du skulle komma in på LARO programmet med bara ett kratommissbruk är nära noll.
Använder själv Kratom nästan dagligen, och kan säga att Subutex är otroligt mycket starkare. Att byta ut ditt kratom mot sub du köper på gatan lär antagligen sluta i ett betydligt värre beroende än det du försökte bli av med. Be safe.
PS. Jag betalar mellan 200-300:- för 8mg Svenska sub. En sub klarar jag mig på i några dagar, snortar så jag får i mig mellan 0.5-1mg per lina, och detta håller mig skön i ett bra tag. Vill jag bli ännu lite mer skön så slänger jag i mig lite lyrica i mixen.