Citat:
Ursprungligen postat av
Sook
När man gör såna hör uttalanden, hur tänker man då? Hatar du sverige och ditt eget liv? Har du kanske aldrig varit utomlands så du inte bryr dig? Hur kan nån människa vilja att omvärlden stänger ner mot sverige?
Jag kan köpa att du hyser en aversion mot vissa med makt. Det är fullt rimligt. Men älskar du inte Sverige som land oavsett vem som leder oss?
Har två st hus utanför Sverige och jag reser minst 5 gånger per år till olika delar av världen. Jag älskar mitt land, men jag lika mycket hatar jag det för att vi är absolut sämst på så mycket.
Regeringen och Tegnell och resten av alla partier som slussar hit bidragstagare och vi kryper för kriminella invandrare mm.
Om vi ska få en ändring så måste det hända något. Covid-19 bevisar vilken svag regering vi har och vilka urusla medier som inte kritiserar detta.
Jag har sagt det för och jag säger det igen. Jag såg detta hända redan i April.
Nästa steg är att vi kommer ha/få Europas högsta arbetslöshet. Vi kommer få en ekonomi som på sikt kommer bli en av Europas sämsta på en 5års plan.
Länder kommer avstå att göra affärer med Sverige pga av Covid-19 hanteringen.
Jag skäms som fan och även om jag inte kommer drabbas personligen så lider jag med andra. Men Sverige förtjänar detta tyvärr för man fortsätter att stå upp för massmördaren Tegnell mm.
Sverige är ett land som behöver omhändertagas av EU eller något land. Vi är inte kapabla till att styra vårt land just nu
Jag vill ha tillbaka Sverige och därför anser jag att det är just nu bara SD och Åkesson som kan rädda detta land.