2020-02-18, 23:28
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Håller med, det här är doser som fungerat för mig. Tycker det körs lite väl högt ibland på dessa prepp.

Jag gör Nolva 20 och Clomid 25 i 6v, Körde nolva 40 förut men trappat ner till 20 sista 2 gångerna.

Kan tillägga att mina ögon inte gillar 50mg clomid heller, men har testa 50 50 50 25 25 med Nolva 40 40 40 20 20 20.

Tycker dock det gick lika bra med 25/20 genom alla 6v.

Exakt. Vanligt att många tror att mer är bättre, funkar inte riktigt så med AAS tyvärr.

20/25 Nolva/Clo som nämndes funkar utmärkt, kräver kanske att man kör lite längre för vissa. Men brukar landa runt 6 veckor för dem flesta verkar de som.

Värt att du nämnder de, Clomid är ju ändå en rätt så grov Serm. Får man bieffekten som krånglar med ögonen bör man trappa ner direkt. Värsta fall kan dessa problem bli permanent för vissa vilket kanske är mindre kul.

Värt att tänka på, men blir inget problem sålänge man inte överdriver doserna som sagt.

Mvh
Citera
2020-02-19, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite
Exakt. Vanligt att många tror att mer är bättre, funkar inte riktigt så med AAS tyvärr.

20/25 Nolva/Clo som nämndes funkar utmärkt, kräver kanske att man kör lite längre för vissa. Men brukar landa runt 6 veckor för dem flesta verkar de som.

Värt att du nämnder de, Clomid är ju ändå en rätt så grov Serm. Får man bieffekten som krånglar med ögonen bör man trappa ner direkt. Värsta fall kan dessa problem bli permanent för vissa vilket kanske är mindre kul.

Värt att tänka på, men blir inget problem sålänge man inte överdriver doserna som sagt.

Mvh

Snyggt, hur länge ska jag fortsätta med HCG då? Har legat på nästan genomgående under kuren, inte fått några känningar
Citera
2020-02-19, 17:19
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Snyggt, hur länge ska jag fortsätta med HCG då? Har legat på nästan genomgående under kuren, inte fått några känningar

Kommer inte behövas under PCTn när du kört sålänge, kan skapa obalans med Estrogen för vissa under veckan mellan slutet o PCTn.

Om du har kört HCG genom hela kuren så är de bäst att sluta när du går av allt i tid med din PCT.

Ingen risk för minskning då heller, kommer säkert snabba upp grejer lite också.

Mvh
Citera
2020-03-05, 19:22
Bannlyst
När rekommenderar ni att köra pct efter sista sticket med testo?
Ska man köra sista sticket med hcg i samband med sista sticket med testo?

PCT 2 veckor efter sista sticket med testo eller direkt?
Citera
2020-03-07, 16:02
Medlem
Tjena.

Blev stannad av polisen och de misstänkte narkotikarattfylleri. Fick därmed lämna blod- samt urinprov på akuten. Går på en kur nu bestående av Testo E endast.

Min fråga:
Polisen nämnde aldrig något om doping, endast misstanke om narkotika. Kommer testot att synas på proverna ändå eller är det separata prov?

Mvh
Citera
2020-03-14, 08:51
Medlem
Ryska-Krafters avatar
Kanske lite svårt att svara på. Men snart klar med PCT efter en kur sustanon och gör fortfarande ökningar och blir starkare. Är det ganska troligt att jag kommer få behålla stor del av mina ökningar? Kommer givetvis träna på bra och sköta kosten lika bra om inte ännu bättre nu.
Senast redigerad av Ryska-Krafter 2020-03-14 kl. 08:53. Anledning: Stavning
Citera
2020-04-23, 11:57
Medlem
Är inne på dag 14 av första PCT någonsin 40/30/20/20 Nolva. (Körde kort kur med låg testo)
Har grova sömnproblem sen innan, men under dessa 14 dagar har jag sovit riktigt piss, Vaknar efter 2h om jag lyckas somna.. sen är vaken bra tag och kanske somnar 2h och sen vaknar igen. Så sover max 4-5h per natt. Utöver försämrad sömn, fiser som fan och lite hot flashes när jag låg på 40mg så märker jag inga andra bieffekter.. Lite mer moody och grinig.. men det beror nog mest på sömnbrist o kärleksproblem.^

Är sömnbrist eller försämrad sömn som någon annan här har märk av från Nolva?
Senast redigerad av SwampXViking 2020-04-23 kl. 12:04.
Citera
2020-04-23, 12:25
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwampXViking
Är inne på dag 14 av första PCT någonsin 40/30/20/20 Nolva. (Körde kort kur med låg testo)
Har grova sömnproblem sen innan, men under dessa 14 dagar har jag sovit riktigt piss, Vaknar efter 2h om jag lyckas somna.. sen är vaken bra tag och kanske somnar 2h och sen vaknar igen. Så sover max 4-5h per natt. Utöver försämrad sömn, fiser som fan och lite hot flashes när jag låg på 40mg så märker jag inga andra bieffekter.. Lite mer moody och grinig.. men det beror nog mest på sömnbrist o kärleksproblem.^

Är sömnbrist eller försämrad sömn som någon annan här har märk av från Nolva?

Jag märkte inga biverkningar av Nolva (tog 40mg första två veckorna sedan 20mg 3 veckor), men när man googlar Tamoxifen side effects så kommer det här upp som biverkningar:

Hot flashes.
Upset stomach or throwing up.
Weight gain or loss.
Feeling dizzy, tired, or weak.
Back, bone, joint, or muscle pain.
Diarrhea or constipation.
Trouble sleeping.
Anxiety.
Citera
2020-04-24, 16:31
Avstängd
flowerpower900s avatar
Ska avsluta min korta "trt-behandling", stått på knappa 200mg e5d i 6 veckor nu och mina blodvärden blev 52 i testo och 230 i östrogen. Har endast arimidex 1mg tabletter hemma samt tablettdelare. Tanken är att börja min pct 2 veckor efter sista sticket med 0,25mg arimidex varannan dag i 2 veckor. Verkar det som en sund idé eller behöver jag förlänga tiden?

Behövs ens en pct med tanke på den korta perioden?
Senast redigerad av flowerpower900 2020-04-24 kl. 17:28.
Citera
2020-06-10, 02:11
Medlem
Kanske fel forutom del att fråga i, men har tänkt kliva på en ny SARMS kur, tidigare körde jag rad-140 och mk677 och använde nolva som PCT. Men ska gå på högre doser nu är och blir orolig över gyno...
Tanken är jag kör ska köra lgd 15-20 MG / Mk 677 20 mg under 8v.
Hade inga tjäningar alls när jag låg på 10 mg och blev stor skillnad i allt.

Ni som har lite mer erfarenhet kanske kan hjälpa mig en bit på traven,
Min tanke är att jag ska köra Nolva som PCT men även funderat på aromasin.
Men finns det någon AI man kan köra under kuren för att förminska chansen att få gyno?

Accepterar alla synpunkter och tips som jag kan få innan jag kliver på!

Finns det någon fördel att käka 10 mg / nolva om dagen för att förhindra gyno?
Är Fortfarande helt nybörjar inom det här men försöker skapa mig kunskap.
Men vill skapa mig själv så mycket kunskap som möljligt innan jag kliver påö.

Eller tror ni att Nolva > Aromasin räcker?
Senast redigerad av Xtp 2020-06-10 kl. 02:18.
Citera
2020-06-10, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite

Mvh

Clomid är inte en "grov" SERM. Nolvadex har många fler biverkningar, problem med synen på clomid är extremt ovanligt. Det är en väldigt snäll medicin.
Citera
2020-06-13, 00:58
Medlem
Köper ni generiska nolvadex online? Kan man ens veta om det är tamoxifen i dessa generiska kopior eller om dom blåser en?

För övrigt undrar jag om nolvadex enbart blockerar östrogenreceptorerna i bröstkörtlarna eller östrogenet i kroppen. Har hört av vissa att nolvadex blockerar östrogenet och när man väl slutar kan östrogenet skjuta i höjden och orsaka mer gyno. Någon som kan dementera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in