Citat:
Det är möjligt, men det där är ändå lite utav en klassisk idiotsatsning, han kommer aldrig hinna först till bollen och han kommer inte kunna stoppa innan kollisionen är ett faktum... men kommentaren efteråt är priceless.
Bertilsson var väl dock en ganska bra spelare... personligen kommer jag inte ihåg så mycket dock.
Det är möjligt, men det där är ändå lite utav en klassisk idiotsatsning, han kommer aldrig hinna först till bollen och han kommer inte kunna stoppa innan kollisionen är ett faktum... men kommentaren efteråt är priceless.

Bertilsson var väl dock en ganska bra spelare... personligen kommer jag inte ihåg så mycket dock.
Han var lite som Hasse Berggren, det är liksom 10-12 mål varje säsong.
Sedan var han inte direkt uppskattad av oss efter det där, minns dock inte att han gjorde nåt mer som upprörde men han spelade ju i ÖIS och HBK vilket var konkurrenter på ett annat sätt då.
Citat:
Dom glider undan mycket via att såväl Sirius-DIF som vår match mot Ellos går på femman, Hade dom inte lagt in första matchen på vanlig tv hade det nog blivit riktigt rörigt dock.
Väntar dock på rubriker om att hela dplay pajar under premiärdagen ändå...
Citat:
Nu kan man inte jämföra det så men tidigare har jag bara sett klipp från Tyskland och det var inget kul utan publik, allsvenskan är ju dock en helt annan sak det är ju ligan man verkligen följer. Dock är ju allsvenskan verkligen sin publik så jag är nära på rädd att känslan inte alls finns där efter en stund...