Citat:
Ursprungligen postat av
groovesnus
Va fan? Skall jag behöva dra hela Häcken oket själv? Orimligt!!!
HLM!
Häcken Lifes Matter!
Ni är ju rätt vana att driva saker själva som häcken-supportrar...
Men visst saknar vi Trazke! En given gubbe här på forumet, för att leka lite ultras "Sympati för den avstängde"!
Citat:
Ursprungligen postat av
MrOrdonnee
Nå, hur går det. Vilka matcher ska ni se?
Söndag
12:00 IK Sirius – Djurgårdens IF
14:30 IFK Norrköping – Kalmar FF
14:30 IFK Göteborg – IF Elfsborg
17:30 Örebro SK – AIK
17:30 Hammarby IF – Östersunds FK
Premiär utan publik, hur kommer det vara? Luktar kryss, 2-2?
El Västìco. Fortsätter Elfsborg och Göteborg sin fina utväxling från föregående säsong. Mini-skräll 0-2
Örebro - Gnaget. Svårbedömd.... eller nä 0-0. Intressant att se Örebro som jobbar långsiktigt och nya AIK. Gnaget startar alltid trögt.
Måndag 15 juni:
19:00 Falkenbergs FF – BK Häcken
19:00 Helsingborgs IF – Varbergs BoIS
19:00 Malmö FF – Mjällby AIF
Måndagsskrällar. Nykomlingarna tar poäng i matcherna.
Blir alltid den första matchen som spelas i allsvenskan enligt traditionen när det går (ibland är man ju på resande fot till egen match och missar den) denna gång Sirius-DIF, den får fungera som uppladdning inför mötet med Ellos.
Sedan har jag svårt att bestämma mig om det blir att se ÖFKs första torsk på väg mot superettan eller om jag ser den på förhand mer jämna matchen ÖSK-AIK. Jag är inte mycket för att zappa utan börjar jag kolla en match ser jag den.
Skulle vi torska mot Ellos hemma för första gången sedan 03 så blir jag väl dock så lack att det inte blir nån "kvälls"-match.
På måndagen tar jag nog ändå MFF-MAIF, mff är storfavoriter men Maif har ju värvat smart och är intressanta att se via det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Så långt tillbaka behöver man inte gå...
Henrik Bertilsson ritar om kartan för 50-50-tolkningen!
Lite Jeppe Andersen vibbar...
Edit: Vid närmare eftertanke det där var nog iofs när Vinny med flera var aktiva!
Det var bättre förr...
Bertilsson ja, fyfan vad snea vi var när han manglade sådär. Minns jag rätt hade ÖIS precis innan det fått en utvisning och hade inte den kommit hade han åkt ut...