Citat:
Ursprungligen postat av
Lurigfax
Tyckte det var bra presenterat och lineupen till launch date är helt ok. Vi som var med när PS3 och PS4 lanserades är vana vid annat....
Jag vet inte vad du pratar om; jag köpte både PS3 och PS4 så fort de släpptes, och det tog ett tag innan de fick bra spel. Särskilt PS3:an var det segt innan det började dyka upp bra spel.
Citat:
Ursprungligen postat av
freecss
Som tidigare nämnts ser den ut som en stor WiFi router

Kontrollen ser dock skön ut och lite större, vilket passar mig bra.
Finns ju rätt sexiga WiFi-routrar nuförtiden, lol. Så det är därför.
Citat:
Ursprungligen postat av
freecss
Men inget som lockar för ett release köp, inga spel som intresserar mig tillräckligt för det och det krävs mer än bra grafik. Rinner ju alltid iväg lite extra cash då man helst vill ha 1-2 spel (som det nu va brist på ändå IMO) och en extra handkontroll. Sitter inte på en 4k TV heller så kan inte maxa konsolen ändå.
Uppgraderar hellre PCn och sparar lite pengar.
Har fortfarande en hög av spel på PS4 också som jag inte lirat än och fler är på g. Är ju inte så att PS4an är dålig eller att spelen har kass grafik, kommer duga gott ett bra tag till för mig.
Grafiken har länge nu varit så bra att grafiken inte längre är relevant inom TV-spel. Oavsett konsol så ser det bra ut på allihop, förutom kanske Nintendo DS och liknande bärbara enheter. Men även Nintendo Switch har bra grafik för att ha så klen hårdvara.
PS5:ans framgång hänger som vanligt på om den får bra spel. Vilket i sin tur hänger på att folk faktiskt köper PS5:an.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sane?
Beklämmande trist spel-lineup. Vad skall någon med PS5 till, är det så viktigt med lite finare grafik?
Ja men speltorka är ju standard när en konsol inte ens har släppts, och det första året eller så brukar det alltid bara finnas skitspel hur som helst.